تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میرشیبانی: نمی توانیم دوشنبه مقابل تراکتورسازی بازی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: تا این لحظه نتوانسته‌ایم هتلی رزرو کنیم میرشیبانی: نمی توانیم دوشنبه مقابل تراکتورسازی بازی کنیم ایلنا: مدیرفنی تیم نفت تهران اعلام کرد که این تیم فردا در برابر تراکتورسازی به میدان نخواهد رفت.
میرشیبانی: نمی توانیم دوشنبه مقابل تراکتورسازی بازی کنیم

به گزارش ایلنا، بهرام میرشیبانی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی سایت باشگاه نفت تهران، در خصوص تغییر مجدد زمان دیدار تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ فوتبال از قبل اعلام کرده‌بود ما برای بازی با تیم تراکتورسازی در روز یکشنبه مشکلی نداشتیم و حتی تیم برای برگزاری اردو به هتل نیز رفت اما پس از آنکه به دلیل آلودگی هوا بازی به تعویق افتاد، با اعضای کادرفنی نفت جلسه برگزار کردیم و برای ما منطقی بود که در چنین آب و هوایی بازیکنان ما بازی نکنند چون به آنها آسیب می رسد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان لیگ زمان بازی را سه شنبه اعلام کرد ما اردو را لغو کرده و امروز تمرین پرفشاری را در حدود 90 دقیقه برگزار کردیم تا اینکه به ما اطلاع دادند زمان بازی تغییر کرده و دوشنبه برگزار می‌شود. در چنین شرایطی آیا تیم نیاز به ریکاوری ندارد؟ ما برای روز دوشنبه هتل رزرو کرده‌ایم و با هر هتل استانداردی که برای رزرو امشب صحبت می‌کنیم به ما جا نمی‌دهد در چنین شرایطی چه کاری باید انجام دهیم؟ با این شرایط روز دوشنبه مقابل تراکتورسازی بازی نمی‌کنیم و طبق برنامه اعلام شده سه شنبه در ورزشگاه تختی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ ۲۱:۴۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن