تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815272111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«نیمکت» را با محوریت جانبازان جلوی دوربین می برم / فیلمبرداری «بهشت از جنوب شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه هنر: یک تهیه کننده سینمای دفاع مقدس گفت: «نیمکت» عنوان فیلمی در حوزه دفاع مقدس است که با محوریت دفاع مقدس جلوی دوربین می رود.
ابراهیم اصغری، تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) درباره کار جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: «نیمکت» عنوان جدیدترین فیلمم در مقام تهیه کننده است که به زودی برای آن تقاضای پروانه ساخت خواهم داد. این کار با محوریت دفاع مقدس جلوی دوربین می رود و نگاهی متفاوت به این حوزه دارد. در این فیلم سعی دارم به دغدغه های جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی بپردازم.
وی افزود: نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی برعهده فلورا سام است. این کار اولین فیلم سام در مقام کارگردان بوده؛ برای همین تمام تلاش فیلمساز این است که با قدمی محکم به این حوزه ورود کند تا بتواند در هنر هفتم نیز کارنامه خوب از خود بر جای گذارد.
این تهیه کننده ادامه داد: اگر تمام شرایط مورد نیاز برای این کار فراهم باشد، فیلمبرداری طی یک یا دو ماه آینده آغاز خواهد شد. دلیل این تعجیل نیز نیاز قصه به فضای زمستان است. درباره مضمون داستان نیز باید بگویم که قصه فضایی عاشقانه دارد و در آن به رابطه احساسی یک جانباز با همسرش پرداخته می شود. نگاه به این مضمون شکلی کاملا انسانی و احساسی دارد.
وی در بخش دیگری ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن