تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شجاعی: پورحیدری می خواهد فردا روی نیمکت استقلال بنشیند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران/ خبرگزاری صدا و سیما/ ورزشی 1115 1394/10/05
همسر سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باتوجه به انتقال منصور پورحیدری به بخش بیمارستان ایران مهر و گذراندن روند بهبودی، او می خواهد فردا بر روی نیمکت تیم فوتبال استقلال بنشیند.
فریده شجاعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: منصور پورحیدری 10 روز قبل در اثر افتادن و آسیب به سر به بیمارستان ایران مهر منتقل شد اما خوشبختانه کار خوب تیم پزشکی موجب شد تا امروز به بخش منتقل شود.
وی با بیان اینکه پورحیدری حتی دوست دارد فردا بر روی نیمکت استقلال بنشیند گفت: پزشکان اجازه مرخصی به وی را نمی دهند زیرا هنوز جواب بسیاری از آزمایش ها وی به دست پزشکان نرسیده است.
شجاعی افزود: در ابتدا مشکل اصلی پورحیدری آسیب سرش بود اما پس از انتقال به بیمارستان متوجه شدیم که ریه وی نیز دچار مشکل است و باید بیشتر تحت نظر پزشکان قرار گیرد.
وی گفت: منصور پورحیدری دوست داشت در بازی گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز حاضر شود اما به دلیل روند درمان نتوانست به تبریز برسد.
صدا و تصویر دارد.
--- [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن