تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امور بین الملل حوزه علمیه قم: ایجاد داعش برای توقف رشد اسلام درجهان بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون امور بین الملل حوزه علمیه قم: ایجاد داعش برای توقف رشد اسلام درجهان بود استان‌ها > کرمانشاه - معاون امور بین الملل حوزه علمیه قم گفت: ایجاد جریان تکفیری تروریستی داعش از سوی غرب برای توقف رشد فزاینده اسلام در جهان صورت گرفته است.

حجت الاسلام محمدحسن زمانی در بیست و هفتمین همایش وحدت که در تالار برق کرمانشاه و با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد جریان تکفیری تروریستی داعش دو مصیبت را در جهان اسلام ایجاد کرده که یکی از آن ها کشتار بی رحمانه مسلمانان و دیگری منفور ساختن دین اسلام در نزد غیرمسلمانان بوده است. وی افزود: هر دوی این ها مصیبت های بزرگی هستند اما مورد دوم بسیار نگران کننده تر است چرا که اقبال عمومی از این دین سراسر رحمت و مهربانی در نزد غیرمسلمانان برداشته شده است. حجت الاسلام زمانی خاطرنشان کرد: اقدامات ضدانسانی داعش و رواج تفکر وهابیت و تکفیری در دنیا باعث شده تا رشد اسلام در جهان کمرنگ تر شود و این همان مساله ای است که باید از آن ترسید چرا که مشخص نیست اسلام هراسی که توسط غرب ایجاد شده تا چه زمانی ادامه یابد. معاون امور بین الملل حوزه علمیه قم ادامه داد: در این میان برخی سران کشورهای اسلامی به جای مبارزه با چنین تفکر و گروهی خود آشکارا از آنان حمایت می کنند در حالی که این گروه هیچ نسبتی با دین اسلام ندارد. وی با بیان اینکه اسلام دینی متمدن و اصیل است، تاکید کرد: بدون شک ایران پرچمدار واقعی این دین رحمانی در دنیاست و سایر کشورهای اسلامی باید از کشورمان الگوبرداری کنند. زمانی افزود: اتحاد بسیار خوبی که بین مسلمانان با مذهب شیعه و سنی در ایران وجود دارد نظیر آن در هیچ کجای جهان پیدا نمی شود و همین اتحاد و همدلی به ایران قدرتی دوچندان بخشیده است. وی گفت: جهان اسلام هرچه که می کشد از نبود اتحاد و همدلی است و یقینا اگر اتحادی که در ایران وجود داشت در سایر مملکت های اسلامی نیز بود امروز به این مصیبت ها دچار نمی شدند. حجت الاسلام زمانی در پایان به راه های هم اندیشی بیشتر بین شیعه و سنی اشاره و اظهار کرد: ایجاد حوزه های مشترک، تدریس اساتید و علمای شیعه در حوزه های اهل سنت و برعکس، تدوین و انتشار کتاب های حدیث مشترک و ... از جملهاقداماتی که می تواند این همدلی و وحدت را افزایش دهد که البته اقدامات خوبی نیز طبق خواسته رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

کلید واژه ها: استان کرمانشاه -




شنبه 5 دی 1394 - 14:40:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن