تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805374377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاوت نتایج لیگ در فاصله یک نیم فصل


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تفاوت نتایج لیگ در فاصله یک نیم فصل
هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر در حالی آغاز شود که شانزده تیم حاضر در بازی های هفته اول دور رفت این رقابت ها به 5 تساوی دست پیدا کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول بازی های لیگ برتر چند نتیجه عجیب به دست آمده بود که باید دید در هفته اول دور برگشت رقابت ها نیز  به دست می آید.
پرسپولیس 2 – پدیده 2 ؛ طغیان هم تیمی های سابق این بازی در حالی انجام شد که بدون شک هواداران پرسپولیسی امید به پیروزی تیمشان در این دیدار داشتند، آنها با تصور آشنایی برانکو با شرایط تیم، آمادگی کسب یک پیروزی پرگل را داشتند و در زمانی نتیجه دو بر صفر را روی بیلبورد استادیوم آزادی دیدند بدون شک شروعی رویایی را پیش رو می دیدند اما نمی دانستند دو پرسپولیسی سابق، کام آنها را تلخ خواند کرد. شاکری و بادامکی، همان دو بودند که دو گل تیمشان را در فاصله کوتاهی وارد دروازه تیم پرسپولیس کردند تا هواداران این تیم با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند.
نکته ماندگار از این بازی، سوپر گل مرحوم هادی نوروزی از فاصله دور و با شوتی دیدنی بود و البته پاس گلی که برای علیپور مهیا کرد.
سیاه جامگان 1 – استقلال 2 ؛ انتقامی که گرفته نشد نتیجه ای که در این بازی گرفته شد تقریبا قابل پیش بینی بود، سیاه جامگانی که تازه به لیگ برتر آمده بود با رسول خطیبی پا به به میدان گذاشته بودند و البته به امید حضور بازیکنانی مانند محسن فروزان و غلامرضا عنایتی تصمیم داشتند به پیروزی در مقابل استقلال برسند که این اتفاق هرگز نیفتاد و انتقامی نیز از طرف بازیکنان سابق این تیم(مانند فروزان) گرفته نشد تا سجاد شهباززاده با دوگلی که وارد دروازه حریف کرد در مقابل تنها گل علی رضا نقی زاده، ضربه نهایی را به حریف زد و با دو گل خود اولین سه امتیاز را به حساب آبی ها واریز کرد.
سپاهان 1 – استقلال خوزستان 0 ؛ آمادگی برای توفان به جز این بازی این بازی نکته جالبی در خود داشت، سپاهانی ها توانستند به اولین پیروزی خود دست پیدا کنند و در حالی به برد یک بر صفر رسیدند که شاید انتظار بیشتری برای به ثمر رسیدن گل از آنها می رفت اما نکته جالب این است که خوزستانی از بازی بعدی طوفان خود را آغاز کردند و نظرات را نسبت به خود تغییر دادند. این بازی در حالی به پایان رسید که هنوز همه هواداران فوتبال ایران تصور خوزستانی های دو فصل قبل را داشتند.
فولاد 2 – راه آهن 2؛ استارت تیره‌روزی
این بازی را می توان یکی از تلخ ترین بازی های هواداران فوتبال در اهواز دانست، آنها که امید زیادی به فولادی های لیگ پانزدهم داشتند در این بازی تصور پیروزی پرگلی را در برابر راه آهنی ها داشتند اما در عین ناباوری این تیم فرهاد کاظمی بود که تا دقیقه 80 با دو گل از حریف پیش بود و در 10 دقیقه پایانی دو بار دروازه شان باز شد و این دیدار به تساوی رسید و به نوعی می توان گفت آغاز تیره روزی های فولادی ها از این بازی آغاز شد.
ملوان 1 – ذوب آهن 0؛ انگیزه با مربی جدید
این بازی نیز در حالی به نفع ملوانی ها به پایان رسید با توجه به قهرمانی ذوبی ها در جام حذفی و درخششان در لیگ برتر انتظار پیروزی این تیم می رفت اما در عین ناباوری در تختی انزلی این ملوانان بودند که تحت تاثیر حضور سرمربی جدیدشان در جایگاه ویژه با تنها گل خود سه امتیاز بازی را به دست آوردند و ده دقیقه توفانی پایان بازی نیز نتوانست برای تیم یحیی گل محمدی کارساز باشد تا تنها گل آرش افشین در نهایت تعیین کننده تیم پیروز این باشد.
تراکتورسازی 0 – نفت تهران 0؛ کاملاً خنثی
این بازی که یادآور آخرین بازی لیگ چهاردهم و تغییر قهرمان بود، به عنوان یکی از حساس ترین بازی های هفته اول عنوان می شد و تصور یک بازی حاشیه ای دیگر نیز می رفت اما در عین ناباوری این بازی بدون هیچ نکته تامل برانگیز و کاملا خنثی به پایان رسید تا دو تیم با تساوی بدون گل ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کنند.
صبا قم 0 – استقلال اهواز 0؛ دیدار شهریار با تازه واردها
استقلالی های اهواز که بعد از چند سال پا به لیگ برتر گذاشته بودند در این بازی از نظر فوتبالی ها هندوانه دربسته ای بود و به همین دلیل پیش بینی دیدار این تیم با یاران علی دایی سخت می شد و در نهایت نیز با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، البته در بازی های بعدی هرچقدر که قمی توانستند در جدول رده بندی بالا بروند اهوازی ها به موفقیتی دست پیدا نکردند و به عنوان آخرین تیم جدول رده بندی محسوب می شوند.
سایپا 0 – گسترش فولاد 0؛ در کمال آرامش
در این بازی سایپایی که تعداد زیادی بازیکن از جمله کاپیتان سابق تیم ملی را به عضویت تیم خود درآورده بودند به دیدار یاران کمالوند رفتند اما در نهایت در حالی که انتظار می رفت نارنجی پوشان با حداقل گل به پیروزی برسند به تساوی بدون گل دست یافتند.

هادی نوروزی

ارسال به تلگرام


11:13  1394/10/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن