تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820410259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی عمدی در مسجد هیوستون آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «شمس العرب»، یکی از مساجد شهر«هیوستون» آمریکا در ایالت تگزاس طعمه آتش سوزی شد.
گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که این آتش سوزی عمدی بوده است.
منابع آمریکایی گزارش دادند: آتش مسجد و مرکز اسلامی وابسته به جمعیت اسلامی را در شهر هیوستون فرا گرفت و آسیب هایی به مکان های مجاور رساند، ولی کسی در این حادثه آسیب ندید.
زاهد عبدالله، امام جماعت مسجد و مرکز اسلامی«قبا» گفت: آتش سوزی عمدی بوده است. وی در سخنان خود به فردی اشاره کرد که روز پنج شنبه مقابل مرکز اسلامی مسلمانان را مورد استهزاء قرار داده است.
شیخ زاهد عبدالله اظهار داشت: آتش سوزی ساعت پنج صبح به وقت محلی به وقوع پیوست و محققان گفته اند که شواهد نشان می دهد که این افراد از مواد شیمیایی برای آتش سوزی استفاده کرده اند.
برخی گزارش ها نشان می دهد که این مسجد در یک مرکز خرید در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا واقع شده که دچار آتش سوزی شده است.
تیم آتش نشانی خود را به محل حادثه رساندند و تیم تحقیقات نیز در حال کشف دلایل این اقدام خرابکارانه است، به ویژه این که چند ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
آتش سوزی عمدی در مسجد هیوستون آمریکا






شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن