تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گنبدی‌ها در اعماق مشکلات والیبالی(عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گنبدی‌ها در اعماق مشکلات والیبالی(عکس)
در حالی که نیم فصل دوم لیگ‌برتر والیبال هم آغاز شده اما بسیاری از تیم‌ها شرایطی نامعلوم دارند. به گزارش "ورزش سه"، نماینده زاهدان و هرمزگان هفته گذشته با سختی بسیار خود را در لیگ‌برتر والیبال ماندنی کردند اما ادامه راه آنها مشخص نیست. یکی دیگر از تیم‌هایی که مشکلات زیادی دارد، جواهری گنبد است که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم آزاد اعلام شده‌اند و دیگر تیم را همراهی نمی‌کنند. ستاره‌های جوان و بومی که در صورت حضور می‌توانستند به تعداد پدیده‌های لیگ اضافه کنند. اما ترجیح داده‌اند تا دیگر به وعده و وعیدهای مدیران دل خوش نکنند.





جواهری گنبد هفته گذشته تنها با دو بازیکن ذخیره راهی مشهد شد تا مقابل تیم ثامن‌الحجج بازیکن کند و به نظر نمی‌رسد شرایط در ادامه بهتر شود. تیم امسال گنبدی ها یکی از جوان‌ترین و بومی‌ترین تیم‌های تاریخ این باشگاه بود که در صورت نبود مشکلات مالی ستاره‌ها و پدیده‌های بسیاری در پایان لیگ از آن استخراج می‌شد. اما شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است.

بازرگانی جواهری گنبد لیگ برتر والیبال ایران والیبال

ارسال به تلگرام


09:13  1394/10/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن