تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور داوطلبان از طیف‌های مختلف فضای انتخابات یزد را گرمتر می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار یزد:
حضور داوطلبان از طیف‌های مختلف فضای انتخابات یزد را گرمتر می‌کند

استاندار يزد


شناسهٔ خبر: 3009301 - جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
استانها > یزد

یزدـ استاندار یزد گفت: به طور قطع حضور گسترده داوطلبان شرکت در رقابت انتخاباتی از طیف‌های مختلف، فضای انتخابات استان یزد را گرم‌تر خواهد کرد. به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی، عصر امروز در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان اردکان و بازدید از روند ثبت‌نام کاندیداها در این شهرستان اظهار داشت: تلاش شده در انتخاب مدیران، کاردانی و کارآمدی آنها مدنظر باشد ضمن اینکه مدیران از میان اقشار مختلف مردم انتخاب شده‌اند بنابراین نگرانی از بابت طرفداری و جانبداری دستگاه‌ها و مدیران از شخص یا گروه خاصی نداریم. وی با تاکید بر اینکه جانبداری مدیران از شخص یا گروه خاص در استان یزد منتفی است، تصریح کرد: امیدواریم در روز هفتم اسفندماه، انتخاباتی موفق و قانونمدار در استان یزد برگزار کنیم.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود، مشارکت مردم در همه امور از جمله انتخابات را مهم ارزیابی و تصریح کرد: همواره تلاش شده از همه نظرات و دیدگاه‌ها استفاده شود و با هم ‌فکری عمومی و بهره‌گیری از نظرات فرهیختگان، نخبگان، روحانیون و فرهنگیان، زمینه مشارکت مردم در امور مختلف را فراهم کنیم. وی با اشاره به اینکه ضروری است با جلب اعتماد مردم عرصه را برای حضور و مشارکت آنان در انتخابات فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: سیاست کلی دولت، سلامت و شفافیت انتخابات است تا از بروز شبهه‌‌ احتمالی جلوگیری شود. استاندار یزد با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رأی مردم را حق‌الناس دانسته‌اند، افزود: شفافیت انتخابات، اعتماد عمومی را دو چندان می‌کند و اقتدار نظام را افزایش می‌دهد. وی با دعوت از همه افراد توانمند برای حضور در عرصه کاندیداتوری انتخابات مجلس عنوان کرد: حضور گسترده داوطلبان، فضای انتخابات را گرمتر و مردم را برای مشارکت بیشتر ترغیب می کند، ضمن اینکه فرصتی نیز فراهم می‌شود تا دیدگاه‌های متعدد و متفاوت مطرح‌ شده و از این طریق آگاهی مردم افزایش یابد.

میرمحمدی با مهم خواندن این دوره از انتخابات با توجه به مجموع شرایط کشور خاطرنشان کرد: دنیا در حال پیشرفت است و کشور ما باید جایگاه خود را در تحولات جهانی تثبیت کند و این انتخابات می‌تواند در تثبیت شرایط موثر عمل کند. استاندار یزد ادامه داد: درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات، دنیا را متوجه آسیب‌ ناپذیری نظام جمهوری اسلامی ایران می کند و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که همواره از راه تفرقه برای ضربه زدن به مملکت استفاده می‌کنند را ناکام خواهد گذاشت. وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو، آسیب‌ ناپذیری و اقتدار بالای کشور را در عرصه بین المللی به نمایش بگذاریم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن