تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفری : توسعه ارومیه به 4 عامل نیروی کار، زمین، سرمایه و مدیریت و تخصص بستگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


صفری : توسعه ارومیه به 4 عامل نیروی کار، زمین، سرمایه و مدیریت و تخصص بستگی دارد استان‌ها > آذربایجان غربی - ابراهیم صفری معاون عمرانی سابق شهرداری ارومیه پس از ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، ائتلاف خود را با دیگر نامزد شهرداری ارومیه منتفی ندانست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، ابراهیم صفری معاون عمرانی سابق شهرداری ارومیه پس از تکمیل مراحل ثبت نام در ستاد انتخابات ارومیه در گفتگو با اصحاب رسانه گفت : من با داشتن 18 سال فعالیت در بخش عمرانی شهرداری ارومیه و مواجهه با چالش های این شهر ، برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی احساس نیاز کردم. وی افزود : با تلاش در بخش عمران شهری با حضور بیش از 600 نفر از نیروهای عمرانی و پشتیبانی بیش از 4هزار نفر از پرسنل شهرداری، توانستیم بخشی از شاخص های توسعه را بهبود ببخشیم . بعنوان مثال احداث بیش از 90هزار متر مربع عرشه پل، احداث بیش از 150 کیلومتر بزرگراه و خیابان و بیش از 170 هکتار پارک و فضای سبز و شروع رینگ اصلی شهر از جمله این اقدامات در طول مدت حضور در بخش عمرانی شهرداری بوده است. معاون عمرانی سابق شهرداری ارومیه تصریح کرد : همراهی و همکاری بین تلاشگران شهرداری و بخش های مختلف در توسعه کمی و کیفی شهر ارومیه داشته است. صفری در مورد ائتلاف احتمالی اش با دیگر کاندیدای منتسب به شهرداری گفت : من بعنوان تنها کاندید حوزه عملکرد شهرداری هستم که برای حضور در مجلس نام نویسی کرده ام و در این میان محمد حضرت پور شهردار ارومیه خود با حضور من در عرصه رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بصورت مکتوب موافقت کردند لذا در صورت پیشنهاد مافوق در شهرداری و به تجمیع رسیدن اهداف احتمال ائتلاف نیز وجود دارد. وی افزود : زمان تا شروع انتخابات تعیین خواهد کرد که ائتلاف ما چگونه شکل بگیرد که البته سمت و سوی ما ایجاد یک ائتلاف بهتر برای رسیدن به اهداف و حضور قدرتمند در انتخابات خواهد بود. معاون عمرانی سابق شهرداری ارومیه در مورد احتمال شکست در انتخابات تصریح کرد : احتمال موفق نبودن در انتخابات، هیچ دلیلی مبنی بر نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری نخواهد داشت. صفری گفت : من عنوان یک مدیر اجرایی، ییشترین آشنایی با وضع موجود در تمام محله ها و مناطق شهر ارومیه را دارم، ضمن اینکه 3 حوزه فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را جزو برنامه های خود برای ورود به عرصه انتخابات در نظر گرفته ام. وی افزود : با بررسی هایی که در سالهای گذشته داشته ایم، به این نتیجه رسیدیم که استان آذربایجان غربی در شاخص ها توسعه مانند صنعت، بیکاری و سواد در رتبه های نازل کشور قرار دارد لذا امروز برای برون رفت از وضع موجود، نیازمند تغییر هستیم. معاون عمرانی سابق شهرداری ارومیه تصریح کرد : من در باب گرایش های سیاسی خود را یک نیروی ولایتی هستم و براساس منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنم، بطور کلی مسیری در جهت اصولگرایی-اصلاح طلبی داشته باشیم. صفری گفت : اگر به این نتیجه برسم که کاندیدایی شاخص تر از لحاظ عملکرد و برنامه از من وجود داشته باشد قطعا بنفع او کنار خواهم رفت. وی افزود : من بزرگ شده کوچه های ارومیه هستم و در محلات محروم این شهر حضور داشته ام، ضمن اینکه خود را نماینده مستضعفان و پابرهنگان می دانم. معاون عمرانی سابق شهرداری ارومیه تصریح کرد : توسعه ارومیه به 4 عامل زمین، نیروی کار، سرمایه و مدیریت و تخصص بستگی دارد که طبق بررسی ها ما در بخش سرمایه دچار ضعف هستیم لذا ایجاد منطقه آزاد تجاری یکی از مطالبات جدی عمومی، ما خواهد بود. صفری در مورد شعار انتخاباتی خود نیز گفت : شعار انتخاباتی من در انتخابات براساس فصل المشترک مردم و مسئولین اشتغال جوانان، افزایش درآمد خانوارهای شهری و توسعه و تحقق آرزوهای بزرگ این مرز و بوم است.

کلید واژه ها: انتخابات مجلس دهم - شهرداری ها - ارومیه -




جمعه 4 دی 1394 - 18:22:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن