تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت‌نام ابوترابی‌فرد،بذرپاش، شیخ الاسلام، معین و رهامی در انتخابات مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ثبت‌نام ابوترابی‌فرد،بذرپاش، شیخ الاسلام، معین و رهامی در انتخابات مجلس سیاست > انتخابات - تسنیم نوشت: سید محمد حسن ابوترابی فرد، مصطفی معین، محسن رهامی، مهرداد بذرپاش، ابراهیم عزیزی و حسین شیخ الاسلام برای شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب‌رئیس اول مجلس با حضور در وزارت کشور جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت قزوین و نایب‌رئیس اول مجلس در ادوار هفتم، هشتم و نهم است که از زمانی که در انتخابات مجلس ششم موفق به کسب آرای مردم قزوین و آبیک شد، تا مجلس نهم به‌طور مداوم خود را به صندلی‌های سبز پارلمان رساند و در‌‌نهایت در انتخابات سال ۹۰ برای تشکیل مجلس نهم، برای نخستین بار از حوزهٔ تهران، ری و اسلامشهر وارد رقابت شد . مصطفی معین وزیر علوم دولت سیدمحمد خاتمی با حضور در وزارت کشور٬ برای ورود به مجلس دهم از حوزه شیراز ثبت نام کرد.  حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی هم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابی تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

ابراهیم عزیزی  معاون منابع انسانی و پشتیبانی احمدی نژاد نیز با حضور در فرمانداری تهران از حوزه انتخابی تهران نامزد انتخابات مجلس شد. محسن رهامی از چهره های اصلاح طلب از دیگر چهره هایی بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.  مهراد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در فرمانداری تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.  

29219

کلید واژه ها: محمد حسن ابوترابی - مهرداد بذرپاش - انتخابات مجلس دهم -




جمعه 4 دی 1394 - 16:59:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن