تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ دی روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان امام جمعه گرگان با اشاره به نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مهم دانست و تاکید کرد: ملت ایران در این روز، با حضور در راهپیمایی گسترده و باشکوه، آرزوی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را به گور فرستادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، ظهر امروز (4 دی) در خطبه های نمازجمعه این هفته این شهر افزود: دشمنان انقلاب با همراهی مزدوران داخلی خود، درصدد بودند اوضاع کشور را به هم بریزند تا از این طریق، به اهداف شوم خود دست یابند.
وی با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بهانه ای برای به هم ریختن اوضاع بود، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران، با هدایت های مقام معظم رهبری، روز نهم دی ماه و 22 بهمن ماه 1388 وارد صحنه شدند و حمایت خود را از نظام اسلامی و دستاوردهای آن اعلام کردند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ادامه با انتقاد از رد لایحه تاسیس مناطق آزاد در مجلس شورای اسلامی، از هیئت رئیسه مجلس خواست، بررسی این لایحه را دوباره در دستورکار قرار دهند.
آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: تاسیس منطقه آزاد در اینچه برون در سفر رئیس جمهور به استان گلستان تصویب شد و انتظار می رفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درک شرایط استان گلستان، این لایحه را تصویب کنند.
وی با بیان اینکه تاسیس منطقه آزاد، منافع زیادی برای استان و سرمایه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن