تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه پایدار بدون توجه به مسائل زیست محیطی امکان پذیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:معاون رئیس جمهور، با اشاره به ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی در کنار سایر بخش ها، گفت: دولت در نظر دارد توسعه و مسائل زیست محیطی را در یک راستا قرار دهد زیرا توسعه پایدار بدون توجه به مسائل زیست محیطی امکان پذیر نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست عصر دیروز(3 دی) در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: جلوگیری از تخریب جنگل ها، فرسایش خاک و نابودی سفره های آب زیر زمینی از مهم ترین مولفه هایی هستند که موجب ارتقای منحنی اقتصادی شده و منجر به رسیدن به اقتصاد سبز نیز می شوند.
وی، با اشاره به اینکه اقتصاد سبز منجر به رشد اقتصادی خواهد شد، افزود: دولت با اجرای اقتصاد سبز در برنامه های خود در تلاش است تا میزان تخریب و آلودگی های زیست محیطی را به حداقل برساند.
ابتکار خاطر نشان کرد: متاسفانه در اثر کشاورزی های نادرست آلودگی های خاکی در زمین های زراعی بوجود آمده که برای پیشگیری از این آسیب ها باید اقدامات اساسی انجام و آموزش های لازم به کشاورزان داده شود.
 این مسئول، با اشاره به احیای دریاچه ارومیه، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را در راستای احیای دریاچه به کار گرفته که امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم این دریاچه بار دیگر احیاء شود.
در ادامه این جلسه، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن