تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804627374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد فضاسازی غرب با مسائل حقوق‌بشری برای معاندان نظام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد
فضاسازی غرب با مسائل حقوق‌بشری برای معاندان نظام
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان پس از برجام تحلیل‌های مختلفی را تهیه کرده و در زمینه آسیب‌پذیری حکومت ایران و مسائل حقوق بشری مطالبی طرح کرده و به دنبال این هستند که معاندان سیاسی فضایی برای فعالیت و رسیدن به اهدافشان پیدا کنند.

خبرگزاری فارس: فضاسازی غرب با مسائل حقوق‌بشری برای معاندان نظام



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد صبح امروز در همایش بررسی راه‌های نفوذ دشمن در تشکل‌های دینی، با بیان اینکه دشمن در سه دهه گذشته برای نابودی ایران اسلامی راه‌های مختلفی به کار بسته و روش‌های متنوعی را تجربه کرده و در تمام این عرصه‌ها نه تنها غالب نشده بلکه مغلوب عرصه را ترک کرده است.
وی ادامه داد: دشمن در تحلیل‌های خود به این نتیجه رسیده که برای غلبه بر ایران اسلامی باید نگرش و دیدگاه مردم را تغییر دهد و به همین خاطر همت دشمن در حوزه آموزش بوده و به دنبال اثرگذاری هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: بعد از موافقتی که به برجام شهرت یافت دشمن تلاش می‌کند تا در تمام ابعاد در کشور نفوذ کند و زمانی که رهبری این ابعاد نفوذ را طبقه‌بندی کردند، اعلام کردند که دشمن در حوزه فرهنگی به صورت ویژه تلاش دارد.
روحانی‌نژاد ادامه داد: مهم‌ترین حوزه تاثیرگذاری دشمن فرهنگی بوده و مسئله نفوذ بعد از توافق برجام مورد تاکید خاص رهبری بوده و ایشان فرمودند که هدف دشمن از این توافق پیدا کردن وسیله نفوذ در کشور بود و در تحلیل رهبر معظم انقلاب توافق بستری برای نفوذ دشمن است.
وی تاکید کرد: دشمن راه‌های زیادی برای نفوذ به کشور تدارک دیده و تمام شخصیت‌های برجسته غربی و آمریکایی امیدوارند با این روش‌ها بتوانند در کشور نفوذ کنند و این موضوع در سخنان و مواضع رهبران غربی مشهود و آشکار است.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا ایران در رویکرد خود در رابطه با مسائل منطقه‌ای تجدیدنظر کند و در حمایت از مبارزان یمن و خط مقاومت صرف‌نظر کند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری مذاکرات با آمریکا را محدود به مذاکرات هسته‌ای کردند و در این میان رسانه‌های زرد و غیرهمسو تلاش می‌کنند مسائلی مطرح کنند که این همان مواضع و رویکرد غرب و آمریکا است.
روحانی‌نژاد گفت: دشمن در یک اقدام برنامه‌ریزی شده بر راهبردهای مختلف نفوذ تاکید کرده و مراکز استراتژیک غرب نیز گزارشاتی تهیه کرده‌اند و ایجاد اصلاحات سیاسی و تدوام حمایت از فعالان اصلاحات سیاسی را مورد تاکید قرار داده‌اند.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: دشمنان پس از برجام تحلیل‌های مختلفی را تهیه کرده و در زمینه آسیب‌پذیری حکومت ایران و مسائل حقوق بشری مطالبی طرح کرده و به دنبال این هستند که معاندان سیاسی فضایی برای فعالیت و رسیدن به اهدافشان پیدا کنند.
وی تصریح کرد: برای اینکه دشمن نتواند به اهداف نفوذ خود برسد مقام معظم رهبری موضوع نفوذ را مطرح کردند چرا که دشمن تلاش دارد تا پس از توافق به نفوذ پرداخته و مردم را نسبت به مسائل فرهنگی خود بی‌اعتقاد کرده و از این راه زمینه دگرگونی را فراهم کنند. انتهای پیام/60001/ع30

http://fna.ir/2KDTRY





94/10/03 - 12:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن