تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819990625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوغات محیط زیستی، عقب ماندگی ذهنی، سقط جنین


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: درحالی که مسئولان محیط زیست سؤالات خبرنگاران درباره آلودگی هوا و اینکه چرا برای آن فکری نمی کنید را با خنده و نیش خند و طعنه پاسخ می دهند، مادرانی در بیمارستان از به دنیا آمدن فرزندان معلول و عقب مانده ذهنی گریان هستند.
به گزارش افکارخبر ،
چه اتفاقی برای سمی که از طریق هوا وارد ریه ها می شود می افتد؟ بر سر ریه هایی که مجبور هستند سم را نفس بکشند چه می آید؟ و سمی که وارد خون و در ادامه به مغز و قلب و همه اعضای بدن منتقل می شود چه عاقبتی را برایمان در پی دارد؟ چند لحظه دست از کار بکشید و عمیق، تنفس نه تأمل کنید.
سر خط: ابتکار، بنزین های آلوده، افزایش بیماری های قلبی
ارمغان آلودگی هوا چیزی جز بیماری نیست، بهار و تابستان و زمستان هم نمی شناسد؛ هر فصلی در یک نقطه از کشور، مردمی درگیر کیفیت هوا هستند و چشم به آسمان دارند که شاید باران ببارد و شاید نفس بکشند.
مسعود قاسمی متخصص قلب و عروق می گوید: آلودگی هوا باعث غلیظ شدن خون و نیز افزایش احتمال بروز التهاب می شود. سردرد، ضعف، سرگیجه، تهوع، اختلال در انتقال اکسیژن به بافت های بدن، ضربان شدید قلب، سکته قلبی و کاهش ظرفیت ششی نیز از آثار آلودگی هوا بر سلامت افراد محسوب می شوند.
قاسمی می افزاید: افرادی که زمینه ناراحتی قلبی دارند، هنگام رفت و آمد در خیابان ها، بیش از افراد عادی در معرض خطر حملات قلبی هستند. پژوهش ها در سال های اخیر نشان داده است، ذرات ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]

پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن