تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات شهادت‌طلبانه دو فلسطینی در بیت‌المقدس/ صهیونیست‌ها در امان نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
کشته شدن دو اسراییلی عملیات شهادت‌طلبانه دو فلسطینی در بیت‌المقدس/ صهیونیست‌ها در امان نیستند

انتفاضه سوم ادامه دارد؛
عملیات شهادت‌طلبانه دو فلسطینی در بیت‌المقدس/ صهیونیست‌ها در امان نیستند
از آغاز ماه اکتبر سال جاری میلادی 131 فلسطینی در تیراندازی‌های نیروهای نظامی اسراییل در فلسطین اشغالی جان خود را از دست دادند. این درحالی است که فقط 21 صهیونیست بوسیله چاقو یا سلاح گرم کشته شدند.



به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیوز، روز چهارشنبه (امروز) دو فلسطینی در شهر قدس عملیات شهادت طلبانه‌ای را علیه صهیونیست‌های اشغالگر انجام دادند که طی آن دو اسراییلی را با چاقو به هلاکت رساندند.     به نوشته خبرگزاری الجزیره (aljazeera) پلیس رژیم صهیونیستی با شلیک به این دوفلسطینی، آنها را به شهادت رساند. وضعیت یکی از صهیونیست‌های مجروح شده نیز وخیم گزارش شده است.     درگیری‌های اخیر میان فلسطینیان و رژیم صهیونیست درپی حضور گروهی از یهودی‌ها در مسجد الاقصی که با قرق شدن مسجد توسط نظامیان و ممانعت از حضور مسلمانان در این مکان مقدس همراه بود، شعله ور شد.         رویترز (reuters) در این باره می‌نویسد: «در حالی که هر روز این حملات به اسراییلی‌ها انجام شده و خشونت مرگبار علیه فلسطینیان بکار می‌رود؛ هنوز پایانی برای بدترین موج درگیری‌های اسراییلی-فلسطینی از زمان جنگ غزه در سال 2014 مشاهده نمی‌شود.»     از آغاز ماه اکتبر سال جاری میلادی 131 فلسطینی در تیراندازی‌های نیروهای نظامی اسراییل در فلسطین اشغالی جان خود را از دست دادند. این درحالی است که فقط 21 صهیونیست بوسیله چاقو یا سلاح گرم کشته شدند.    

  507


لینک


۰۲/۱۰/۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن