تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آکادمی کمربند سیاه صدرنشین بدون باخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آکادمی کمربند سیاه صدرنشین بدون باخت
تیم کاراته آکادمی کاراته کمربند سیاه بدون باخت و بدون امتیاز از دست داده صدرنشین در لیگ جوانه بوده و به دنبال قهرمانی در لیگ است .

آکادمی کمربند سیاه صدرنشین بدون باخت
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم کاراته نوجوانان استان مازندران و آکادمی کاراته کمربند سیاه صدرنشین گروه 2 لیگ جوانه ها با امتیاز کامل و بدون از دست دادن هیچ امتیاز انفرادی است که دارای چندین عناوین قهرمانی مسابقات بین المللی نیز است .


 شهلا عیوضی سرمربی تیم نوجوانان استان مازندران و آکادمی کاراته کمربند سیاه در گفتگو با خبرنگار ما ، در خصوص شرایط تیمش بیان داشت :


 کاراته را  از سال 97 کاراته را با اصرار و علاقه همسرم مرتضی فرجی که از پیشکسوتان این رشته  می باشد شروع کردم دارای کمربند مشکی دان 4 و درجه داوری ممتاز و مربیگری 2 ملی از فدراسیون کاراته، می باشم . 


وی ادامه داد : مدت دو سال می باشد تیم آکادمی کاراته کمربند سیاه به ریاست سنسی اکبر عبدلی و همراهی همسرم تاسیس شده که در این بین با نظر استاد فرجی ، که از مربیان پایگاه قهرمانی و استعدادیابی فدراسیون می باشد  و باحمایت مالی خانواده ها و  آکادمی کمربند سیاه ، در لیگ جوانه های فدراسیون کاراته حاضر شدیم. 


وی ادامه داد : سال گذشته باتوجه به نوع برخورد نامناسب مسئول وقت لیگ و بی تجربگی بچه ها جزء هشت تیم باال آمده و حذف شده ایم. ولی امسال به شکر خدا با تمرینات و برنامه ریزی مدون و حمایت خانواده ها در مسابقات بین المللی پاالن دوکن ترکیه جهت آماده سازی تیم شرکت نمودیم و حتی تیم پرقدرت ترکیه را در کومیته تیمی شکست دادیم و در نهایت نائب قهرمان شدیم.


عیوضی افزود :  ناگفته نماند که در این دوره از لیگ ، در اکثر مسابقات  از وجود فاطمه خنکدار ملی پوش وزن 49- کیلوگرم نوجوانان ، به دلیل حضور در  اردوها و مسابقات تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی ؛ بی بهره بودیم ، ولی با این وجود به یاری خدا بعنوان صدرنشین گروه 2لیگ جوانه ها با امتیاز کامل و بدون از دست دادن هیچ امتیاز انفرادی تاکنون ، عزم خویش را برای قهرمانی بدون باخت و بدون امتیاز از دست داده ، جزم کرده ایم.


سرمربی تیم نوجوانان استان مازندران و آکادمی کاراته کمربند سیاه درباره فعالیت این تیم در قسمت بانوان ، بیان داشت : انشااله در نظر داریم که در بخش بانوان تعداد ملی پوشان خویش را افزایش داده و در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان که اسفندماه پیش رو داریم قهرمان شویم  . 


عیوضی خارنشان کرد : از سرکار خانم شاه محمدی نائب رئیس محترم فدراسیون کاراته ایران بابت حضور مستمرشان در سالن برگزاری مسابقات لیگ و زیرنظر گرفتن مسابقات از نزدیک که باعث دلگرمی و ترغیب همه بازیکنان و مربیان و مسئولین تیم ها می شود  نهایت سپاس و قدردانی را دارم . 


وی عنوان داشت : از نایب رئیس فدراسیون خواهشمندم با توجه به نگاه فنی و دلسوزانه خویش از چکیده برترین های لیگ، مربی و بازیکنان درتیم ملی سال های آتی بیشتر استفاده گردد  تا انگیزه مربیان سازنده فعال در لیگ و قهرمان ساز بیشتر شده و طی مسیر در ورزش کاراته برای باقی مربیان تسهیل شود . 


وی از نظم موجود در برگزاری مسابقات لیگ تشکر کرد و تصریح کرد :از زحمات مسئولین برگزاری مسابقات ممنونم از  سنسی خالق به خاطر جدیت و قاطعیت و خوش رویی با شرکت کنندگان و برگزاری منظم و بهتر لیگ نسبت به سال های گذشته تقدیر و تشکر می نمایم.

عیوضی در پایان خاطرنشان کرد :جا دارد از مشوق اصلی ام  سنسی مرتضی فرجی (همسرم) ، که در همه حال حامی و پشتیبانم بوده تشکر و قدردانی کنم .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/














اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

نیکوخصلت: کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد
شهر ری، قهرمان مسابقات کاراته دانشگاه آزاد
باج دهی در کاراته باعث افزایش روحیه زیاده خواهی شده است
ادغام لیگ بانوان در سوپرلیگ / استفاده از ویدئوچک در لیگ های کاراته
ليگ های كاراته جوانه ها و آينده سازان در گيلان برگزار می شود
تیم‌های صعود کننده لیگ کاراته جوانه‌ها تعیین شدند
نمایندگان قم از شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ کاراته کشور برخوردارند
3 نماینده قم در جمع مدعیان قهرمانی لیگ کاراته نوجوانان کشور باقی ماندند










۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن