تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دین‌محمدی: دقت می‌کردیم ۴ بر ۱ تراکتور را می‌بردیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دین‌محمدی: دقت می‌کردیم ۴ بر ۱ تراکتور را می‌بردیم
مربی استقلال می‌گوید اگر تیمش برابر سرخ های تبریزی در ضد حملات دقت لازم را داشت نتیجه نهایی مصاف آبی‌های پایتخت و تراکتور ۴ بر یک به سود تیمش می‌شد.
به گزارش نامه نيوز ، سیروس دین محمدی درباره مصاف تیمش برابر تراکتورسازی که با برتری تیمش به پایان رسید، گفت: بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و معتقدم که این بازی یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های فصل استقلال بود. ما می‌توانستیم در این دیدار گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی در نهایت به پیروزی دو بر یک رضایت دادیم.
وی اضافه کرد: تراکتوری‌ها روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتند و گلی که خوردیم بر همین اساس بود ولی ما راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم و در ضدحملات اگر دقت می‌کردیم می‌شد که بازی را ۴ بر یک ببریم. مربی استقلال درباره مصاف تیمش برابر سیاه جامگان بیان کرد: ما پیروزی برابر تراکتور را فراموش کردیم و از الان به سیاه جامگان فکر می‌کنیم. دیدار با سیاه جامگان از حساسیت خاصی برخوردار است و ما باید سه امتیاز بازی را بگیریم تا در صدر جدول باقی بمانیم. ما برای نیم فصل دوم برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم با کسب امتیازات لازم در نهایت دل هواداران را شاد کنیم. دین‌محمدی در پایان با اشاره به بستری بودن منصور پورحیدری اظهار کرد: حال آقای پورحیدری بر اساس آنچه که من از اطرافیانش شنیدم خیلی بهتر شده و ان‌شاءالله هر چه سریعتر به جمع ما اضافه شود. امروز ان‌شاءالله به ملاقات ایشان می‌روم و از همه هواداران هم می‌خواهم که آقای پورحیدری را از دعای خیرشان محروم نکنند.



منبع: ایسنا


۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن