تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت 19 دانش آموز در انتفاضه قدس


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: وزارت آموزش و پرورش فلسطین امروز دوشنبه از شهادت 19 دانش آموز فلسطینی در جریان انتفاضه قدس و بازداشت بیش از 100 دانش آموز دیگر خبر داد و اعلام کرد که در طول این انتفاضه بیش از 7 هزار فرصت تحصیلی نوجوانان فلسطینی از بین رفته است.
به گزارش اسلام تایمز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت آموزش و پرورش فلسطین از تمامی موسسات حقوقی و بشر دوستانه خواست که رژیم اشغالگر قدس را برای توقف تجاوزات بی وقفه خود علیه بخش آموزشی تحت فشار قرار داده و زمینه افشای اقدامات جنایتکارانه این رژیم و اطلاع رسانی درباره آنها از طریق رسانه های گروهی فلسطینی و بین المللی و کانال های سیاسی و دیپلماتیک را فراهم سازند.
این وزارتخانه در گزارشی درباره تجاوزات رژیم اشغالگر قدس طی ماه های اکتبر و نوامبر گذشته به استان های مختلف فلسطینی آورده است که در جریان این تجاوزات صهیونست ها 19 دانش آموز و یک کارمند وزارت آموزش و پرورش شهید شده اند.
در این گزارش درباره مجروحان تجاوزات صهیونیست ها هم آمده است که در جریان حملات دو ماه گذشته صهیونیست ها به فلسطینیان 462 دانش آموز و 33 معلم در اثر اصابت گلوله های جنگی و مشقی و یا ضرب و شتم شدید و نیز پرتاب گاز اشک آور زخمی شده اند.
بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در ماه های اکتبر و نوامبر گذشته 102 دانش آموز فلسطینی و 9 معلم را بازداشت کرده است و همچنان به بازداشت 17 معلم و 21 دانش آموز در ... [ مشاهده متن کامل خبر در اسلام تایمز ]
شهادت 19 دانش آموز در انتفاضه قدس






چهارشنبه ، ۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن