تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست نهایی اصلاح طلبان اردبیل بزودی اعلام خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


لیست نهایی اصلاح طلبان اردبیل بزودی اعلام خواهد شد استان‌ها > اردبیل - دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) استان اردبیل گفت: با توجه به انسجام موجود در میان اعضای شورای هماهنگی به نظر می رسد بعد از تعیین تکلیف صلاحیتها، لیست نهایی تنظیم ومصوب و به اطلاع عموم خواهد رسید.

در حاشیه جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اردبیل، دکتر جامعی دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) استان اردبیل با اعلام اینکه همایش سراسری اصلاح طلبان در روز سوم دی ماه برگزار خواهد شد افزود: این کنگره سراسری به همت مجمع نیروهای خط امام ( ره) برگزار خواهد شد . وی افزود: این تشکل از چندین روز پیش با انجام رایزنی ها و مکاتبات لازم از وزارت کشور برای تاریخ فوق ،مجوز اخذ نموده است. عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) کشور، در ادامه تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، برگزاری این همایش در ارتقای همگرایی نیروهای فعال اصلاح طلب و تبیین آخرین سیاستهای وحدت بخش اصلاح طلبان حائز اهمیت خواهد بود و کانون توحید بعنوان میزبان این همایش انتخاب شده است.وی در خاتمه از همه احزاب و نیروهای فعال وعلاقمند اصلاح طلب برای حضور در این همایش دعوت کرد. وی در خاتمه در ارتباط با لیست کاندیداهای استانی مورد حمایت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز ابراز داشت: همه اعضای این شورا بر اساس احساس مسئولیت ناشی از اعتماد و علاقه قاطبه مردم به این جریان ، هر هفته با برگزاری جلسات متعدد و در قالبهای مختلف با دقت و وسواس تمام در حال بررسی موضوع هستند. جامعی گفت: با توجه به انسجام موجود در میان اعضای شورای هماهنگی به نظر می رسد بعد از تعیین تکلیف صلاحیتها، لیست نهایی تنظیم ومصوب و به اطلاع عموم خواهد رسید. وی با رد هر گونه گمانه زنی ها مبنی بر حمایت و جمع بندی نهایی در مورد مصادیق، اظهار داشت: در این زمینه تصمیم گیری نهایی بر عهده این شورا بوده و اظهارات خارج از مجرای اطلاع رسانی شورای هماهنگی ، بعنوان نظرات شخصی تلقی میشود.



سه شنبه 1 دی 1394 - 22:21:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن