تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری ۳۴ کارگاه آموزشی در شهر های مختلف استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:مسئول کارگروه آموزش مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: سه هزار و ۶۹۰ مخاطب خاص از مباحث آموزشی این کارگاه ها بهره مند شده اند.
سجاد اسدی مسئول کارگروه آموزش سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در مجموع 34 کارگاه طی شش روز برگزاری مسابقات در هشت شهرستان تابعه کرمانشاه برگزار می شود.
به گفته وی این کارگاه های آموزشی در 5 عنوان برای مخاطبین که عموماً از دانشجویان، مربیان و قرآن آموزان، طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران و معاونین پرورشی تدارک دیده شده است.
اسدی، اعلام کرد: این کارگاه ها در خصوص مراحل انس با قرآن و عترت، روش های نوین حفظ قرآن کریم، هر مادر ایرانی؛ معلم قرآنی و تفسیر موضوعی قرآن کریم است.
مسئول کارگروه آموزش سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ابراز کرد: از اساتید برجسته و نام آشنای کشوری در این کارگاه ها بهره گرفته شده است.
وی ازمحمد سعیدی، روح الله راسل، مهدی فاضل مهرآبادی، سید مهدی هاشمی، سید عباس مهندسی و محمدرضا حکیمی به عنوان اساتید این کارگاه ها نام برد.
اسدی خاطرنشان کرد: در مجموع 3 هزار و 690 مخاطب خاص که هر کدام از مربیانی هستند که مخاطبان عام را پوشش می دهند، از این برنامه آموزشی بهره مند شده اند.
این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: این ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
برگزاری ۳۴ کارگاه آموزشی در شهر های مختلف استان کرمانشاه



برگزاری ۳۴ کارگاه آموزشی در شهر های مختلف استان کرمانشاه






سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن