تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820372725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام بیمه منازل مسکونی شهری توسط شهرداری ها/ رتبه نخست خراسان شمالی در وقوع سیلاب


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با بیان اینکه وقوع زلزله در نقاطی که روی گسل قرار دارند، محرز است، گفت: وقوع مکان زلزله قابل پیش بینی است اما زمان وقوع زلزله است که نمی توان آن را پیش بینی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حسین عظیمی، مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی عصر امروز(یکم دی ماه) در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی انجام شد، بیان کرد: وقوع سیل در استان سبب تخریب پوشش گیاهی می شود، همچنین تجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها در چندسال اخیر به تعداد و قدرت سیلاب ها افزوده است.
وی تصریح کرد: خراسان شمالی در سال جاری رتبه نخست کشوری را در وقوع سیلاب ها دارد، به گونه ای که از ابتدای سال تا کنون 30 مورد سیل در استان به وقوع پیوسته است.
عظیمی افزود: از این تعداد 8مورد سیل تمام استان را درگیر کرده است و 22 سیل دیگر هر یک، در تعدادی از بخش ها، روستاها و یا شهرستان ها به وقوع پیوسته است.
وی عنوان کرد: در همین مدت خسارت بخش کشاورزی استان ناشی از وقوع سیلاب ها 105 میلیارد تومان و خسارتی که به تأسیسات زیربنایی وارد شده، 28 میلیارد تومان است.
مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه بیشترین خسارت سیل در استان را در شهرستان راز و جرگلان و به ویژه بخش جرگلان داریم، گفت: روستاهای زیادی در راز و جرگلان در مسیر رودخانه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن