تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813039731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داورزنی: پس از المپیک با لوزانو قرارداد بلند مدت می بندیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون والیبال گفت: پس از بازی های المپیک 2016 ریو با رائول لوزانو قرارداد بلند مدت برای هدایت تیم ملی می بندیم.
رائول لوزانو امروز ( سه شنبه ) با امضای قرارداد همکاری با فدراسیون والیبال رسما به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای حضور ایران در المپیک 2016 ریو معرفی شد.
محمدرضا داورزنی امروز در نشست خبری پس از امضای قرارداد با رائول لوزانو اظهار داشت: با توجه به موفقیت های والیبال ایران در سال های اخیر و انتظارات بوجود آمده در جامعه باید تلاش کنیم تا در بالاترین سطح جهان حضور داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید در مسابقات المپیک برای اولین بار کسب سهمیه کنیم و به همین دلیل مقطع حساسی برای والیبال است از این رو باید با دقت بیشتر و اشتباه کمتر موقعیت های خوبی را برای والیبال ایران فراهم کنیم.
رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: آسیب شناسی عملکرد دو سال اخیر والیبال به ویژه در جام جهانی انجام شده است و در این آسیب شناسی همه عوامل از جمله مدیریتی، بازیکنان، کادر فنی و دیگر عوامل بررسی شد. از این رو تقویت کادر فنی به تصویب رسید تا با آمادگی بیشتری در مسابقات انتخابی المپیک در سال آینده حاضر شویم.
داورزنی گفت: براین اساس بررسی شد که با چه شرایطی و ترکیبی باید در مسابقات شرکت کنیم و به این نتیجه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن