تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان بیان کرد پیامدهای منفی پدیده قاچاق کالا بر اقتصاد جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان بیان کرد
پیامدهای منفی پدیده قاچاق کالا بر اقتصاد جامعه
جانشین فرماندهی انتظامی لرستان گفت: پدیده قاچاق کالا پیامدهای منفی بر اقتصاد جامعه دارد که مقابله جدی با این پدیده امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

خبرگزاری فارس: پیامدهای منفی پدیده قاچاق کالا بر اقتصاد جامعه



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی احمدی‌تبار ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه مقابله با پدیده قاچاق کالا نیازمند عزم عمومی است، اظهار کرد: در راستای تداوم طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان پلدختر در حین کنترل خودروهای عبوری در سه راهی بابازید به دو دستگاه کامیون  مظنون و آنها را توقیف کردند. وی در ادامه  افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروها 22هزار و 296 کیسه برنج جمعا به وزن 22تن و 960 کیلوگرم و تعدادی باطری به ارزش ریالی دو میلیارد ریال را کشف و ضبط  و دو نفر را دستگیر کردند. احمدی تبار همچنین از کشف کالای قاچاق توسط پلیس شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: ماموران انتظامی پاسگاه درب گنبد این شهرستان با توقیف دو دستگاه اتوبوس که از مسیر ایلام به لرستان طی طریق می‌کردند، تعدادی اقلام خارجی قاچاق شامل انواع  باطری خودرو، پتو ، ظروف آشپزخانه، لوازم برقی ، پارچه و  البسه را  کشف و دو نفر را دستگیر کردند. وی ارزش تقریبی کالای کشف شده را 173 میلیون ریال اعلام و گفت: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف که روانه پارکینگ شدند. جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران یگان امداد شهرستان رومشگان در حین گشت زنی در محور مواصلاتی رومشگان ـ پلدختر یک دستگاه  خودرو حامل بار پتو  را توقیف که در بازرسی از آن 68تخته پتو به ارزش 50 میلیون ریال کشف و یک نفر را دستگیر کردند. وی با بیان این که در مجموع  پنج دستگاه خودرو توقیف و پنج نفر نیز دستگیر شده، ارزش ریالی کل محموله‌های قاچاق را دو میلیارد و 223 میلیون ریال برآورد کرد. احمدی تبار با بیان این که  مبارزه با قاچاق کالا ،نیاز مند تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و عزم عمومی است، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق کالا پیامدهای منفی بر اقتصاد جامعه دارد که مقابله جدی با این پدیده امری لازم و  ضروری به نظر می‌رسد.
انتهای پیام/2304/ح20

http://fna.ir/C9TVLT





94/10/01 - 13:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن