تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805427228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم شگفت انگیز متولدین دهه پنجاه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تیم شگفت انگیز متولدین دهه پنجاه
در بین همه بازیکنان حاضر در لیگ برتر، هنوز 14 نفر از زیر خاکی‌های دهه پنجاه باقی مانده‌اند.

تیم شگفت انگیز متولدین دهه پنجاه
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود بهره گیری بسیاری از تیم های لیگ ایران از بازیکنان جوان در سال‌های اخیر، حضور بازیکنان کهنه‌کار در فوتبال ما مسئله ای تمام نشدنی به نظر می‌رسد، به نوعی که دیگر هواداران هم به مشاهده یک یا چند بازیکن سی و پنج شش ساله در تیم خود عادت دارند و این طور احساس می‌شود که بدون چنین افرادی تیم‌ها از حیث تجربه دچار کمبود می‌شوند.
 
در میان همه با تجربه‌های شاغل در لیگ برتر کشورمان، 14 نفر در مرز 35 سال و یا بالاتر قرار دارند و به عبارت دیگر، تنها بازمانده‌های دهه پنجاهی‌ها در سطح اول فوتبال کشور به حساب می‌‌آیند، تنوع پست های این بازیکنان به گونه ای است که به راحتی می توان از آنها یک تیم کامل با سه یار ذخیره تشکیل داد.
 
دروازه بان

رحمان احمدی 59/5/8
 
 رحمان احمدی تنها دروازه بان متولد دهه 50 لیگ برتر است  و از این حیث در پست خود بی رقیب است، احمدی که  سابقه حضور در تیم های شموشک نوشهر، سایپا، پرسپولیس وسپاهان را در کارنامه دارد،‌10 بار هم لباس تیم ملی را به تن کرده و هنوز جزو دروازه بان های مطمئن لیگ به حساب می‌آید.
 
مدافعان
 
هادی عقیلی 59/10/25
 
کم سن و سال‌ترین عضو تیم کهنه کارها هادی عقیلی است، مدافع 35 ساله سپاهان به جز سابقه طولانی حضور در این تیم،‌ در تیم های سایپا البرز، القطر و العربی قطر را بازی کرده است، این بازیکن پرافتخار در تیم ملی ایران نیز 69 بار به میدان رفته است.
 
محسن بنگر

58/4/15
 
 گویا از ابتدا قرار بر این بود که هر جا هادی عقیلی حضور داشت کسی غیر از محسن بنگر، زوج او در قلب دفاع نباشد.
مدافع 36 ساله مازنی با سابقه حضور طولانی در سپاهان و پرسپولیس یکی از با تجربه ترین بازیکنان ایرانی است، او در فینال‌های مختلفی به میدان رفته و چهارده بازی ملی در کارنامه دارد.
 
مرتضی اسدی

58/12/15
 
سال‌ها حضور در صبا و تراکتورسازی و انجام 220 بازی در لیگ برتر مرتضی اسدی را به یکی از با تجربه‌ترین‌های لیگ برتر تبدیل کرده است. اسدی در سن 36 سالگی، 4 بازی ملی هم در کارنامه دارد.
 
کاظم برجلو 

59/9/1
 
مدافع حال حاضر تیم راه‌آهن که سال های سال در تیم‌های مختلف لیگ ایران بازی کرده یکی از کم‌سن‌ترین اعضای این لیست است.
 
برجلو با سابقه بازی در تیم جوانان و بزرگسالان سایپا و همچنین تیم‌های استیل‌آذین و پیکان، گردش جالبی بین تیم‌های تهرانی داشته است.
 
مجید ایوبی

59/6/30
 
15 سال حضور متوالی در سایپا، او را به عنوان یکی از متعصب‌ترین بازیکنان فوتبال کشور معرفی می‌کند، ایوبی با حدود 35 بازی که برای سایپا انجام داده، در زمره پرسابقه ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر حضور دارد.
 
مجتبی ترشیز

57/1/6
 
ترشیز با وجود اینکه دومین بازیکن مسن لیگ ما به حساب می‌آید، نسبت به سایر اعضای این فهرست بازی های کمی در لیگ انجام داده و شاید به نوعی دیر به فوتبال ما وارد شده باشد. وی در حال حاضر در یکی از سال های پایانی فوتبال خود،‌ عضو باشگاه گسترش فولاد تبریز است.
 
پژمان نوری

59/4/23

یکی از بازیکنان عجیب فوتبال ما پژمان نوری است، کسی که هم برای ملوان بازی کرده و هم پگاه، علاوه بر این هم در پرسپولیس حضور داشته و هم در استقلال، البته او بیشتر دوران بازی خود را در ملوان سپری کرده و همیشه برای انزلی‌چی مفید واقع شده است.
وی حالا در 36 سالگی سودای پایان فوتبال خود در انزلی را در سر دارد.
 
فرزاد آشوبی

59/1/27
 
فرزاد هم یکی دیگر از سرخابی های تیم پیرمردهاست، کسی که البته در جوانی مقطعی هم در اروپا بازی کرده بود. بهترین دوران او در پرسپولیس و با قهرمانی لیگ برتر رقم خورد، حالا وی با استقلال اهواز حال و روز خوشی ندارد و در سال‌های پایانی بازیگری باید برای فرار از سقوط بجنگد.
 
جواد نکونام

59/6/16
 
شاید پر افتخارترین بازیکن این فهرست، کاپیتان تیم اسبق تیم ملی باشد، جواد علی رغم این که در هفتمین سالروز دربی 6 بر صفر تاریخی به دنیا آمده، یک استقلالی است. وی پس از حضور چند سال در فوتبال اسپانیا به آبی‌پوشان پایتخت پیوست، البته در این روزها از تیم محبوب خود دور مانده و در سایپا توپ می‌زند.
 
محرم نوید کیا

59/8/10
 
اسطوره بی چون و چرای باشگاه سپاهان، در 36 سالگی هم یک بازیکن خطرناک و زهر دار است، محرم که بدون شک یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ماست، نتوانست در اروپا ماندنی شود و در نهایت بزرگترین افتخارش انجام حدود 340 بازی برای سپاهان و کسب عناوین مختلف داخلی و آسیایی با طلایی پوشان است.
 
ابراهیم صادقی

57/11/15
 
آقای نارنجی فوتبال ایران، هم متولد کرج است و هم متعهد به کرج، او که در سال‌های آغازین بازیگری در تیم پرطرفدار پرسپولیس حضور داشته بخش اصلی فوتبال خود را به تیم سایپا اختصاص داده و حالا به خاطر انجام بیش از 400 بازی برای این تیم، به عنوان یک اسطوره باشگاه کرجی لقب آقای نارنجی دارد.
 
مهدی رجب زاده

یکی از بازیکنان که انگار خیال تمام شدن ندارد، مهدی رجب زاده است، او سال های سال برای تیم‌های ذوب آهن، فجر سپاسی و مس کرمان به میدان رفته است و عناوین مختلف فردی و تیمی را با این تیم ها به دست آورده است. جالب اینکه در حال حاضر در سن 38 سالگی رجب زاده آقای پاس گل لیگ برتر ایران است.
 
غلامرضا عنایتی

57/7/1
 
چهل سال سن برای بازی فوتبال و شناخته شدن به عنوان یک مهاجم زهر دار انصافا سن زیادی است، اما رضای آقای گل در آغاز چهارمین دهه از عمر خود هنوز بازی می‌کند و مهم تر این که هنوز گل می‌زند، عنایتی که مثل آب خوردن آقای گل لیگ می‌شد و در لیگ امارات هم جزو گلزنان برتر بود، حالا به شهر خودش برگشته و در مشهد به سیاه جامگان کمک می‌کند.

باید دید این مهاجم کهنه کار با اقتدار، که مسن ترین بازیکن فوتبال ما محسوب می‌شود تا کجا به موفقیت‌هایش ادامه می‌دهد و آیا در ادامه شم بالای گلزنی خود را به جوانان منتقل خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بررسی عملکرد لژیونر ها+فیلم
میزبانی رقابت‌های هاکی لیگ برتر کشور
برترین های هفته پانزدهم لیگ برتر+فیلم
جدال ندارها برای کسب خوشبختی
لغو دیدار دوستانه تیم امید با ویتنام
پیروزی آرسنال مقابل من‌سیتی/ اوزیل بهترین بازیکن
ونگر: این پیروزی باور قهرمانی را در ما تقویت کرد





۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن