تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیم فصل تلخ قهرمان آسیا در لیگ دسته اول فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال ایران در شرایطی به اتمام رسید که آخرین قهرمان ایران در آسیا روزهای تلخی را با دو سرمربی متفاوت تجربه کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، تیم پاس همدان در رقابت های امسال لیگ دسته اول کار خود را با هدایت داوود مهابادی آغاز کرد و انتظار می رفت این سرمربی باتجربه کار نیمه تمام فصل قبل را امسال تمام و نماینده همدان را بعد از چهار سال راهی لیگ برتر فوتبال کند.
پاس امسال خوب بسته نشد و صرف هزینه های سنگین برای بازیکنانی که نتوانستند گره از کار تیم باز کنند حواشی زیادی را پیرامون نماینده همدان ایجاد کرد.
مهابادی در این خیال بود که با بازیکنان سال گذشته که تیم را تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش بردند می تواند امسال کامیاب باشد که پر و بال دادن بیش از حد به این نفرات مدعی تمام رشته ها را پنبه کرد.
وی 10 بازی روی نیمکت پاس نشست و سپس عنان کار را به رضا طلایی دستیار خود سپرد. طلایی هم در نیم فصل نخست لیگ یک 9 بار به نیمکت سبز و سفیدپوشان تکیه زد.
مهابادی از 10 بازی پنج بار تساوی کسب کرد. تیم او در هفته های اول، سوم، ششم، هفتم، یازدهم به ترتیب مقابل تیم های شهرداری اردبیل، فجرسپاسی شیراز، نساجی مازندران، پارسه تهران و آلومینیوم هرمزگان مساوی کرد.
پاس در چهار بازی هم شکست را پذیرا ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
نیم فصل تلخ قهرمان آسیا در لیگ دسته اول فوتبال






سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن