تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام نویسی ۹۴ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: از آغاز ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تاکنون ۹۴ نامزد برای شرکت در این دو انتخابات از حوزه های انتخابیه مازندران نام نویسی کردند.
مهرداد ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سار ی، اظهار داشت: 81 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و 13 نامزد انتخابات مجلس خبرگان تاکنون در مازندران نام نویسی که از این تعداد، 75 نفر مرد و هفت نفر زن با میانگین سنی 48 سال بودند.
وی با بیان اینکه در روز نخست 23 نفر، روز دوم 16 نفر و در سومین روز 42 َنفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند، افزود: حوزه انتخابیه قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار با بیشترین تعداد کاندیداها و حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و نور و محمودآباد با کم ترین میزان ثبت نام مواجه بودند.
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 15 تن در حوزه انتخابیه قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار، 14 نفر در حوزه انتخابیه بابل، 10 نفر در بابلسر و فریدونکنار، نوشهر و چالوس 10 نفر، هشت نفر در بهشهر، هفت نفر در آمل، 6 نفر در ساری و میاندورود و 6 نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نام نویسی کردند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: 12 نفر در انتخابات مجلس خبرگان با میانگین سنی 59 سال اعلام کاندیداتوری کردند.
وی افزود: معز الدین باکویی، ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
نام نویسی ۹۴ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در مازندران






سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن