تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805485773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده کل قوا: طرح موضوع شورای رهبری عجیب و شبهه‌آفرین است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرمانده کل قوا:
طرح موضوع شورای رهبری عجیب و شبهه‌آفرین است
معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مزیت نظام ما و تمرکز وحدت ما ولایت فقیه است،‌ اما برخی می‌خواهند در بحث رهبری انشقاق ایجاد کنند و برخی مواقع بحث شورای رهبری را مطرح می‌کنند که عجیب و شبهه‌آفرین است.

خبرگزاری فارس: طرح موضوع شورای رهبری عجیب و شبهه‌آفرین است



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی خسروی در همایش سیاسی فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر در سالن همایش منطقه‌ دوم نیروی دریایی ارتش افزود: باید تلاش کنیم که همواره کارهایمان از جمله موضع‌گیری سیاسی و رأی‌مان برای رضای خدا باشد.
وی ادامه داد: پس از برجام هستیم و سرنوشت منطقه در حال رقم‌‌خوردن و تغییر است، آرای مردم و نقش الگوی ایران اسلامی برای کشورهای منطقه بسیار مهم است.
خسروی تأکید کرد: مسئله نفوذ و جریان‌های مخالف و تلاش برای حادثه‌آفرینی‌ها ما را وادار می‌کند که اگر انگیزه رأی دادن ما به علت ارزش‌های دینی و انقلابی نباشد به‌خاطر منافع ملی در انتخابات شرکت کنیم؛ زیرا هم حق است و هم تکلیف.
وی افزود: انتخابات مقوله‌ای چالش‌ برانگیز است که باید تقوا و خویشتن‌داری لازم را داشت و میدانی است که توطئه‌های دشمن هم در آن شروع می‌شود.
خسروی با اشاره به این‌که میدان قدرت میدان تقواست، گفت: در میدان جنگ نرم که انتخابات یکی از میادین حساس آن است، باید با تقوا و خویشتن‌داری وظایف خود را انجام دهیم.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جمله‌ای که گفته شده انتخابات لیلةالقدر است ادامه داد: این نشان از سرنوشت‌ساز بودن انتخابات و برتر از هزار ماه بودن آن است که در شرایط فعلی که دشمن پس از برجام و در حوزه‌ جنگ نرم می‌خواهد با تفرقه در افکار و آراء رخنه کند.
خسروی با بیان این‌که انتخابات پرچم افتخار و نشان عظمت ایران است، بیان کرد: باید با اخلاص در انتخابات شرکت کرد تا رضایت و خشنودی قلب امام زمان(عج) و ناخشنودی و ناکامی دشمنان و بدخواهان را در پی داشته باشد.
وی تصریح کرد: انتخابات عامل کم‌هزینه‌ای برای اقتدار سیاسی نظام و امنیت ملی، ثبات سیاسی و دفاعی و عاملی برای همبستگی، همگرایی و همدلی است.
خسروی با تأکید بر این‌که اصل و شکوه حضور در انتخابات در مرحله اول مهم است و پس از آن انتخاب اصلح دارای اهمیت است، افزود: شورای نگهبان کف و حداقل‌ها را در نظر می‌گیرد و شایسته‌تر و باتقواتر را باید ما خودمان تشخیص دهیم.
وی تخصص، ‌توانمندی و تجربه‌ کافی، تعهد و ایمان، ولایتمداری را از شاخص‌های انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: مزیت نظام ما و تمرکز وحدت ما ولایت فقیه است،‌ اما برخی می‌خواهند در بحث رهبری انشقاق ایجاد کنند و برخی مواقع بحث شورای رهبری را مطرح می‌کنند که عجیب و شبهه‌آفرین است؛ شاید روزی شورای رهبری یک فرض بود اما پس از سال‌ها از رهبری پیامبرگونه‌ رهبر انقلاب، ایشان و این مقوله با هیچ‌چیز دیگر قابل مقایسه نیست و عامل وحدت امروز ایران اسلامی وجود رهبر معظم انقلاب است.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، قانونگرایی را یکی دیگر از شاخص‌های انتخاب اصلح عنوان کرد و افزود: کسانی‌که در حریم قانون حرکت نمی‌کنند و سعی می‌کنند قانون را دور بزنند حتماً خدشه‌ای در اعتقادات آنها وجود دارد،‌ زیرا قانون ما اسلامی و بر پایه شریعت است.
خسروی رعایت موازین شرعی و اخلاق اسلامی،‌مسائل مالی و تأمین آن و وابستگی‌نداشتن به کانون‌های ثروت و قدرت شاخص‌های برای انتخاب اصلح است.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حضور خانواده‌های نیروهای مسلح در انتخابات را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: این حضور علاوه بر این‌که بر شکوه انتخابات می‌افزاید و آن را در مسیر منویات رهبری هدایت می‌کند، حتی می‌تواند سرنوشت انتخابات را عوض کند. انتهای پیام/2255/ک

http://fna.ir/FNXYZN





94/09/30 - 16:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن