تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816530639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توسعه ورزش همگانی و سلامتی ناشنوایان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تاکید کرد: لزوم توسعه ورزش همگانی و سلامتی ناشنوایان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت:مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در مجمع انتخابات هیات ناشنوایان استان گفت : توسعه ورزش همگانی و سلامتی ناشنوایان مد نظر برنامه های راهبردی برای جامعه هدف است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر ساعت 13:09

خبرگزاری پانا+لزوم توسعه ورزش همگانی و سلامتی ناشنوایان

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سید محمد شورین اسبقیان در مجمع انتخابات هیات ناشنوایان استان توجه به ظرفیت مناسبی که استان در عرصه ورزش دارد، باید برای ناشنوایان نیز فعالیت‌هایی انجام شود که در سایت کاری و برنامه ریزی بر اساس توسعه ورزش همگانی و سلامتی پایه ریزی شده و این مسئله، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.
اسبقیان با تأکید بر اهمیت استعدادیابی در ورزش ناشنوایان تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که ناشنوایان در عرصه‌های مختلف به ورزش رو بیاورند و از ظرفیت‌های مناسب موجود استفاده کنند.
وی با بیان اینکه ورزش‌های ناشنوایان از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، افزود: ازهمین رو سعی داریم با استفاده از ظرفیت مناسب باشگاه‌ها در این عرصه گام برداریم.
وی بیان کرد: سعی اداره کل ورزش و جوانان استان بر این بوده که با تمام دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و همکاری‌های لازم صورت گیرد و امیدوار هستم که بتوانیم با استفاده از تعاملاتی که وجود دارد، شرایط مناسب‌تری برای ورزش ناشنوایان به وجود آید.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : ناشنوایان و کم شنوایان استان در عرصه‌های مختلف ورزشی همچون المپیک ناشنوایان و رقابتهای جهانی و کشوری توانمندی‌های مناسبی از خود به نمایش گذاشته و امیدوار هستم شرایط مطلوبی برای فعالیت این قهرمانان ایجاد کنیم.
اسبقیان اضافه کرد: خوشبختانه در دولت محترم تدبیر و امید اهمیت ویژه‌ای به فعالیت های سازمانهای مردم نهاد و خیرین ورزشی یار می‌شود و در این خصوص هیئت ورزش های ناشنوایان استان نیز باید برنامه ریزی های گسترده ای به منظور افزایش سطح امکانات و اقدامات در حوزه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی انجام دهد .
سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه مجمع انتخابات هیات ورزشهای ناشنوایان گفت : تحرک ، امید به زندگی و پایداری سطح سلامتی ناشنوایان واجب بوده و همواره بایستی سطح سلامتی و امید به زندگی را به واسطه ورزش در این عزیزان در وضعیت مناسب و پایدار قرار داد و در این امر مهم اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات با همکاری ارگانهای مربوطه همچون بهزیستی و کانون های مربوطه پیشقدم خواهند بود.
اسبقیان افزود : از ظرفیت های بهزیستی و کانون های ناشنوایان در استان با تعامل و همکاری به نحو احسن بایستی استفاده شود و در کمترین زمان ممکن بایستی مطالعات لازم در خصوص وضعیت ناشنوایان در شهرستانها آغاز و شناسایی شده تا سریعا تحت پوشش ورزش استان قرار گیرند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : توسعه مسائل فرهنگی و اخلاق اسلامی و ورود کارشناسان روانشناس به ورزش ناشنوایان از مهمترین اهداف هیات خواهد بود و دستورات و تاکیدات لازم در این خصوص صادر شده است.
مجمع انتخابات هیات ورزشهای ناشنوایان آذربایجانشرقی به ریاست سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و داود فطانت خواه با 15 رای به مدت 4 سال رییس هیات شد.
داود فطانت خواه در مجمع با ارائه برنامه های 4 سال آینده هیات گفت: ارتقاء سطح مربیان و داوران ، استعدادیابی و حمایت از قهرمانان و جذب کمکهای مالی و همکاری و تعامل با بهزیستی و توسعه ورزش ناشنوایان در شهرستانها را از مهمترین برنامه های هیات دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن