تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820904027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طولانی‌ترین شب سال با پادکست «شب یلدا» + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: گروه موسیقی «بمرانی» که پس از ارائه آخرین آلبوم خود با عنوان «مخرج مشترک» و رونمایی آن در تهران، شیراز، اصفهان و رشت اقدام به برگزاری کنسرت مخرج مشترک کرده بود، این بار با ارائه پادکست «شب یلدا»، طولانی‌ترین شب سال را در کنار مخاطبانش خواهد بود.


تصویر طولانی‌ترین شب سال با پادکست «شب یلدا» + دانلود



دانلود به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما، این پادکست نخستین اثر گروه است که از مرحله ضبط تا آمادگی برای انتشار در «استودیو بمرانی» تهیه شده است.

بهزاد عمرانی، خواننده بمرانی در مورد فعالیت‌های این روزهای گروه می گوید: «روزهای نسبتا شلوغی را پشت سر می‌گذاریم. روند تولید آلبوم بعدی شروع شده و تعدادی از قطعات، مراحل نهایی قبل از ضبط را می‌گذرانند که امیدواریم تا خرداد سال آینده آلبوم را منتشر کنیم. پادکست» شب یلدا «را هم حدود یک ماه پیش تولید کردیم و می خواستیم این شب را به شکلی در کنار مخاطبینمان باشیم. این قطعه برای ما یک تجربه جدید بود؛ چرا که برای اولین بار در استودیوی خودمان کارِ ضبط و میکس و مس‌تر قطعه‌ای را انجام داده‌ایم. البته کاوه عابدین هم با ما همراه شد و از تجربیاتش استفاده کردیم. به هر حال امیدواریم بتوانیم این کار را برای قطعات بعدی هم انجام دهیم.»

گروه «بمرانی» علاوه بر روند تولید آلبوم قرار است به زودی روی صحنه برود که عمرانی در این باره می گوید: «این روز‌ها علاوه بر کارهای آلبوم بعدی، خودمان را برای رویدادهای دیگری هم آماده می‌کنیم؛ به عنوان مثال حدود سه هفته دیگر در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر و تا آخر بهمن ماه نیز در شیراز اجرا خواهیم داشت.»

در ادامه می توانید پادکست «شب یلدا» از گروه «بمرانی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.




لینک را کپی کنید


دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 10:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن