تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821118863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت اجتماعی، ضامن امنیت پایدار در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مشارکت اجتماعی، ضامن امنیت پایدار در جامعه است استان‌ها > زنجان - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان همسو با اقدامات فرهنگی گامی مهم و تاثیر گذار در کنترل، مهار و پیشگیری از وقوع جرائم است.

به گزارش خبرآنلاین ، سرهنگ ايرج خاني پور در جلسه شوراي معتمد پليس اظهار کرد: استفاده از ظرفيت هاي مردمي براي غلبه بر مشكلات اجتماعي، بهترين شيوه كاهش ناهنجاري ها در بين اقشار مختلف مردم است.وي با اشاره به ضرورت مشاركت و همكاري پليس و معتمدين محلات ادامه داد: ارتباط و همكاري كلانتري ها و پاسگاه ها با اين اعضاي معتمد پليس در محلات مختلف شهر باعث مي شود ريشه جرايم و مفاسد در محلات خشکانده شود. اين مقام انتظامي تصريح کرد:رويكرد پليس در حل مشكلات و معضلات موجود در جامعه، رويكرد اجتماعي است و ارتباط مستقيم با شهروندان و استفاده از نظرات آنان در حوزه هاي مختلف امنيتي و پيشگيري از جرايم از اولويت هاي هميشگي پليس به شمار مي رود. فرمانده انتظامي شهرستان زنجان افزود:تمام مفاسد فردي و اجتماعي از ضعف اعتقادات ديني است و دين در سالم سازي محيط اجتماعي نقش بسيار موثري دارد.اين مقام مسئول ، نهادينه شدن امر به معروف و نهي از منکر را باعث اصلاح و پيشرفت جامعه، بعنوان يکي از راهکارهاي مهم سالم سازي در جامعه معرفي کرد و گفت: اين فريضه مهم الهي بايد در جامعه ساري و جاري شود.اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: بسط و ترويج فرهنگ خود کنترلي ، توسعه هنجارهاي اجتماعي و بستر سازي مناسب براي نهادينه شدن همکاري و مشارکت جدي شهروندان به منظور پيشگيري از بروز جرم و ارتقاء امنيت در دستور كار پليس قرار دارند. وي با تأکيد بر اين‌که آگاه‌سازي شهروندان و جلب مشارکت مردم نقش ممتاز و کليدي پيشگيري اجتماعي است، بيان کرد: همکاري و همراهي شهروندان در بحث پيشگيري نقش مؤثر و بسزايي در کاهش وقوع جرائم مي‌تواند داشته باشد و شهروندان بايد در اين مقوله مهم، پليس را ياري کنند.خاني پور با اشاره به اينكه هدف اصلي پليس خدمت رساني به مردم شريف زنجان مي باشد ، افزود:كلانتري ها و پاسگاه ها بايد مامن و پناهگاه مردم باشد و کارکنان بايد با احساس مسئوليت و تلاش مضاعف ماموريت هاي محوله را به خوبي انجام دهند.وي ادامه داد: پشتوانه مردم از پليس بزرگترين سرمايه اجتماعي ما محسوب مي شود كه بايد با اجراي مطلوبتر ماموريت ها و برخورد کريمانه با مردم موجب تقويت و افزايش سرمايه اجتماعي شويم.فرمانده شهرستان زنجان به ضرورت رفتار مناسب کارکنان با مردم، اشاره و گفت: کارکنان انتظامي شهرستان بايد با رفتار و برخورد مناسب در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي و ارائه خدمات به کليه شهروندان باشند . گفتني است جلسه شواري معتمد پليس با حضور فرمانده انتظامي شهرستان زنجان و معتمدين پليس در محل نمازخانه كلانتري 12 زنجان برگزار شد.

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان -




یکشنبه 29 آذر 1394 - 15:50:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن