تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805823854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنور انتخابات در کردستان داغ شد/ثبت نام ۲۳ نفر در روز اول


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبری مهر؛
تنور انتخابات در کردستان داغ شد/ثبت نام ۲۳ نفر در روز اول

ستاد انتخابات سنندج


شناسهٔ خبر: 3004391 - یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
استانها > کردستان

سنندج – از ساعت اولیه روز شنبه و همزمان با آغاز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس، پنج حوزه انتخابیه استان کردستان نیز میزبان افراد زیادی شد که قصد کاندید شدن در انتخابات پیش رو را دارند. به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه ۲۸ آذرماه سال ۹۴ و همزمان با سراسر کشور، ثبت نام از افراد متقاضی کاندید شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان آغاز شد و از همان دقایق اولیه افراد برای ثبت نام به ستادهای انتخابات سطح استان مراجعه کردند. استان کردستان که دارای شش کرسی در مجلس شورای اسلامی است، دارای پنج حوزه انتخابیه بوده و به همین دلیل پنج ستاد انتخابات نیز در شهرستانهای سنندج، مریوان، سقز، قروه و بیجار نیز فعالیت خود را از صبح روز شنبه آغاز کردند. در لحاظت اولیه آغاز ثبت نام از افراد داوطلب استاندار کردستان به صورت سرزده از ستاد انتخابات شهرستان سنندج بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان آمادگی ها برای ثبت نام از افراد داوطلب قرار گرفت. عبدالمحمد زاهدی در این بازدید ضمن گفتگو با مسئولان ستاد انتخابات شهرستان سنندج از آمادگی در سطح استان برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد. در همان لحظات اولیه افراد متقاضی و داوطلب وارد ستاد انتخابات شهرستان سنندج شده و همزمان با بازدید استاندار کردستان و تا قبل از ساعت ۹ صبح کار ثبت نام سه نفر به پایان رسید. امسال که همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار می شود، ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری تنها در مرکز استان و شهر سنندج فعالیت خود را آغاز کرده است که تا ظهر روز گذشته و بر اساس اعلام استاندار کردستان کسی در انتخابات خبرگان ثبت نام نکرده بود. ثبت نام از افراد داوطلب و متقاضی حضور در انتخابات در سایر شهرستان های استان کردستان نیز همزمان با شهر سنندج دنبال شد و در همان ساعت اولیه نیز در شهرستان های مریوان، قروه و همچنین سقز نیز افراد برای ثبت نام به ستادهای انتخابات واقع در فرمانداری ها مراجعه کردند.

در همین حال و بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با پایان کار ثبت نام در روز نخست ۲۳ نفر در پنج حوزه انتخابیه استان ضمن مراجعه به ستادهای انتخابات ثبت نام خود را نهایی کرده اند. علیرضا آشناگر ضمن اشاره به ثبت نام یک نفر در وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان کردستان، افزود: امروز نیز ستادهای انتخابات در فرمانداری های سطح استان و بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور فعالیت خواهند کرد. در نخستین روز ثبت نام از افراد متقاضی و داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران، هفت نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های مریوان و سروآباد ثبت نام کرده اند. از حوزه انتخابیه بیجار سه نفر، از حوزه انتخابیه قروه و دهگلان دو و از حوزه انتخابیه انتخابیه سقز و بانه نیز سه نفر در روز نخست ضمن مراجعه به ستادهای انتخابات ثبت نام کردند. همچنین بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در روز گذشته، یک نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان ثبت نام کرده است. با نگاهی به اسامی افراد ثبت نام شده در نخستین روز، مشخص می شود که در میان افراد ثبت نامی چهره های مختلف از طیف های سیاسی کشور حضور دارند و در روز نخست سهم افراد باتجربه ای که سابقه حضور در مجلس و یا داوطلب شدن در انتخابات دوره های گذشته را داشته اند نیز بیشتر بود. با گذشت زمان و با حضور افراد بیشتر در ستادهای انتخابات چهره های جدید که قصد حضور در این رقابت را دارند مشخص می شود و بعد از آن نوبت به هیات های اجرایی و نظارت می رسد تا بررسی صلاحیت ها را آغاز کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن