تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور رسمی لغو تحریم ها در دولت آمریکا ابلاغ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: دستور رسمی لغو تحریم ها در دولت آمریکا ابلاغ شده است سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره درخواست تعدادی از سناتورهای جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا از اوباما مبنی بر عدم لغو تحریم های ضد ایرانی گفت: تحریم هایی که در چارچوب برجام نسبت به لغوشان اجبار وجود دارد باید لغو شود ودر حال حاضر هم دستور رسمی لغو تحریم ها ابلاغ شده است.
۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر ساعت 08:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، نوذر شفیعی درباره درخواست تعدادی از سناتورهای جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا از اوباما مبنی بر عدم لغو تحریم های ضد ایرانی گفت: تحریم هایی که در چارچوب برجام نسبت به لغوشان اجبار وجود دارد باید لغو شود ودر حال حاضر هم دستور رسمی لغو تحریم ها ابلاغ شده است. نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا تحریم های اتحادیه اروپا،رییس جمهور آمریکا در حوزه فرامین اجرایی که دارد و همچنین سازمان ملل لغو و تحریم های کنگره نیز به تعلیق درمی آید پس تکلیف در چارچوب برجام مشخص است. شفیعی ادامه داد: تحریم های وضع شده تحریم هایی است که مربوط به فعالیتهای هسته ای ایران است بنابراین در این وادی نمی توانند اقدامی مبنی بر عدم لغو تحریم ها کنند و اگر بخواهند به بهانه های موشکی تحریم های جدید وضع کنند باید گفت موشک هایی که ایران دارد عادی است و موشک هایی نیست که علیه آن قطعنامه وضع شود. نماینده مجلس نهم تصریح کرد: تمام کشورها برای دفاع از خود به این تسلیحات مجهز می شوند و اگر به بهانه داشتن این موشک ها بنایی برای تحریم کشورها باشد باید اکثر کشورها را تحریم کرد به دلیل اینکه پاکستان،هند،عربستان،عراق و...یا موشک بالستیک دارند و یا قدرت ساخت آن را دارا هستند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف اینگونه موضع گیری های جمهوریخواهان را خوراک داخلی دانست و به خانه ملت گفت: به نظر می رسد جمهوریخواهان با این اقدامات می خواهند اوباما را در شرایط انتخاباتی جدید تحت فشار قرار دهند تا در این فرصت موجود که دموکرات ها به نحو خوب از آن استفاده می کنند این فرصت را تخریب کرده و برای دموکرات ها آن را به یک تهدید تبدیل کنند. 36 سناتور جمهوری خواه از باراک اوباما درخواست کرده اند تحریمها بر ضد ایران را لغو نکند. این سناتورها ادعا کردند آزمایشی که ایران اخیرا برای پرتاب یک موشک بالستیک انجام داد «بی توجهی آشکار ایران را به تعهدات بین المللی این کشور» نشان می دهد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن