تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش نخستین تمبرهای طلا و نقره «سلام بر روح خدا» در موزه آستان قدس + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه هنر: اولین تمبر طلای رسمی پست جمهوری اسلامی ایران با عنوان «سلام بر روح خدا» در گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی در معرض نمایش قرار دارد.
محمد حسین یزدی نژاد، مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی اظهار کرد: تمبر «سلام بر روح خدا»، اولین تمبرهای طلا و نقره رسمی پست جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) است که در موزه آستان قدس رضوی در حال نمایش هستند.
وی با بیان اینکه این تمبرها با مشارکت پست جمهوری اسلامی ایران، صنایع دستی پرنیا و همکاری خانه سکه ایران برای اولین بار چاپ و منتشر شدند، اضافه کرد: روی تمبر تمثالی از امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی به انظمام پرچم جمهوری اسلامی ایران مشاهده می شود.

یزدی نژاد در رابطه با مشخصات تمبر طلا و نقره، عنوان کرد: تمبر طلایی، با یک گرم طلای خالص با عیار 995 به تیراژ بسیار محدود به تعداد سه هزار و 700 قطعه ضرب شد و تمبر نقره ای نیز به وزن 10 گرم نقره خالص با عیار 995 به تیراژ محدود هزار و 600 قطعه ضرب شده است.

وی با ذکر این مطلب که هر دو تمبرطلایی و نقره ای به دلیل تیراژ بسیار پائین، مورد توجه علاقه مندان و مجموعه داران ایرانی و خارجی قرار گرفته و در مدت زمان کوتاهی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]
نمایش نخستین تمبرهای طلا و نقره «سلام بر روح خدا» در موزه آستان قدس + عکس






شنبه ، ۲۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن