تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر: 63 داوطلب سلامت در دیر فعالیت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر:
63 داوطلب سلامت در دیر فعالیت دارند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: 63 داوطلب سلامت در شهرستان دیر فعالیت دارند.

خبرگزاری فارس: 63 داوطلب سلامت در دیر فعالیت دارند



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عادل مقدس صبح امروز در جمع داوطلبان سلامت شهرستان دیر با تقدیر از نقش آنان در ارتقاء سطح سلامت جامعه افزود: برنامه داوطلبان سلامت بهترین فرصت برای توسعه فرهنگ فعالیت‌های داوطلبانه و مشارکت مردمی در عرصه سلامت است.
وی بابیان اینکه داوطلب سلامت فردی است که به‌صورت افتخاری و رایگان در مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های بهداشت فعالیت می‌کند، اظهار کرد: چهاردهم آذرماه روز جهانی داوطلب فرصتی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت و مشارکت مردمی در عرصه سلامت است.
وی با اشاره به تعداد داوطلبان سلامت شهرستان دیر گفت: تعداد 63 نفر داوطلب سلامت در شهرستان دیر فعال هستند که این تعداد درمجموع 23 درصد کل خانوارهای مناطق شهری شهرستان دیر را تحت پوشش خود قرار داده‌اند. رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تأکید بر نقش مردم در افزایش سطح سلامتی جامعه گفت: مشارکت مردم در فعالیت‌های مربوط به‌سلامت تأثیر بسیار زیادی در افزایش سطح سلامتی پایدار مردم آن جامعه دارد.
وی بابیان اینکه داوطلب سلامت همچون حلقه محکمی ارتباط مسئولان بهداشتی را با سطوح محیطی جامعه برقرار می‌کند خاطرنشان کرد: برنامه داوطلبان سلامت وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف بهداشتی و زمینه‌ساز رسیدن به توسعه مداوم و پایدار در جامعه است.
مقدس با فراخوان بانوان به حضور در برنامه داوطلبان سلامت گفت: تمام افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی نزدیک محل سکونت، علاقه‌مندی خود را اعلام دارند و پس از ثبت‌نام و تشکیل پرونده، با توجه به میزان توانایی و فرصتی که در اختیاردارند با مراکز بهداشتی همکاری کنند.
وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام، داوطلب سلامت در کلاس‌های آموزشی که به‌صورت هفتگی در مراکز بهداشتی درمانی توسط مربیان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند و این فرد پس از آموختن مطالب بهداشتی، آموخته‌های خود را به خانوارهای تحت پوشش منتقل می‌کند و باعث تغییر نگرش و عملکرد مردم و بهبود شرایط زندگی آن‌ها می‌شود.
وی بابیان اینکه هر داوطلب سلامت طبق استاندارد باید 40 خانوار تحت پوشش داشته باشد، تصریح کرد: داوطلب سلامت، از بین همسایگان و افراد محل سکونت خود خانوارهایی را به‌عنوان جمعیت تحت پوشش انتخاب می‌کند و با کمک و همیاری خود مردم، در برنامه‌ریزی و حل مشکلات بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت آن جامعه تلاش می‌کند. انتهای پیام/2255/ح

http://fna.ir/9VCCS6





94/09/28 - 08:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن