تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد پرس: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی ضروری است که فعالیت های ساخت داخل با قدرت و توان بیشتری از طریق تشکل های تخصصی و کمیته های خودکفایی پشتیبانی شود.
اقتصادپرس: یکی از راهکارهای رشد صنایع حمایت از بخش خصوصی است؛ صنعت پتروشیمی هم از این امر مستثنی نیست به همین جهت شرکت ملی صنایع پتروشیمی، باید از بخش خصوصی توانمند حمایت کند.
استفاده از ظرفیت های موجود در بخش خصوصی برای توسعه صنعت پتروشیمی ایران باید بر پایه یکدلی و با تمام توان برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد تا با تکیه بر توان داخل در مسیر رشد و توسعه صنعت پتروشیمی ایران گام برداریم.
این صنعت با امکان ایجاد ارزش افزوده مناسب، سودآوری و اشتغالزایی بالا، یکی از بخش های اصلی صنایع کشور است که در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نقش مهمی دارد و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری های جدید داخلی و خارجی می تواند برنامه های پیش بینی شده برای این صنعت را محقق کند. ارکان مختلف صنعت پتروشیمی ایران برای رسیدن به جهش دوم مورد نظر وزیر نفت، باید از تمام ظرفیت های بخش خصوصی توانمند ایرانی استفاده کنند .
پتروشیمی در سال های اخیر با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد، در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته و با اتکا به همین موضوع، جایگاه و نقش اساسی در اقتصاد کشور دارد.
بیشترین استفاده از توان ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه جامع تحلیلی خبری اقتصاد پرس ]

شنبه ، ۲۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد پرس]
[مشاهده در: www.eghtesadpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن