تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختران رشتی فاتح نبرد با کویرنشینان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال بانوان تعاونی احرار رشت موفق شد تا در خانه حریف با پیروزی بر آراد کرمان در رتبه سوم لیگ برتر فوتسال جای بگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، عصر امروز تیم فوتسال بانوان تعاونی احرار رشت موفق شد تا در کرمان تیم آراد این شهر را با نتیجه پر گل 10 بر 6 شکست دهد.
بنابراین گزارش این مسابقه در سالن فجر کرمان و با قضاوت شهرزاد ملکی، مائده علی نقی حسینی، اعظم گلزاری و نرگس میراحمدی برگزار شد.
شاگردان جهانچی که در هفته گذشته با نتیجه هشت بر دو در برابر ملی حفاری صدرنشین تن به شکست داده بودند برای پیروزی در این مسابقه و جبران آن شکست دارای انگیزه بالایی بودند.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم دانشگاه آزاد و ملی حفاری با 18 امتیاز در رتبه اول و دوم جای دارند و تیم تعاونی احرار رشت با 15 امتیاز در رتبه سوم جای گرفته است.
تیم فوتسال بانوان احرار رشت در هفته نهم این مسابقه باید روز آدینه چهارم دی ماه از ساعت 11 صبح در سالن آتش نشانی این شهر به مصاف تیم دکتر جمشیدی راد تبریز برود.
در رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از بیست و چهارم مهرماه، تیم های استقلال جنوب بندرعباس، ملی حفاری ایران، بازرگانی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
دختران رشتی فاتح نبرد با کویرنشینان شدند






جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن