تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815366918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضمن سردادن فریاد مرگ برآمریکا دانشجویان نیجریه: کشتار زاریا توطئه صهیونیستی است+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ضمن سردادن فریاد مرگ برآمریکا
دانشجویان نیجریه: کشتار زاریا توطئه صهیونیستی است+ عکس
شماری از دانشجویان مسلمان نیجریه ای بعد از ظهر امروز با شرکت در تظاهرات نمازگزاران تهرانی در مصلای امام خمینی(ره) کشتار مسلمانان شیعه نیجریه در شهر زاریا را محکوم کرده و آن را توطئه ای صهیونیستی علیه مسلمانان دانستند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان نیجریه: کشتار زاریا توطئه صهیونیستی است+ عکس



به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نمازگزاران تهرانی امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در اعتراض به اقدامات ارتش نیجریه در کشتار مسلمانان شیعه در شهر زاریا این کشور راهپیمایی کردند. راهپیمایان با در دست داشتن پوستر عکس شیخ ابراهیم الزکزاکی رهبر جنبش اسلامی این کشور و تاکید بر اینکه «همه ما شیخ زکزاکی هستیم» خواستار آزادی وی شدند. در این راهپیمایی اعتراض آمیز تعدادی از شهروندان مسلمان نیجریه ای عمدتا دانشجو هم شرکت کردند. آنان پارچه نوشته ای با خود حمل می کردند که به فارسی بر روی ان نوشته شده بود« ما توطئه صهیونیستی قتل عام شعیان مظلوم نیجریه را که همواره حامی ملت فلسطین هستند را محکوم می کنیم. این دانشجویان همچنین پلاکاردهایی با خود حمل می کردند که بر روی ان نوشته شده بود: « مرک براسراییل؛ مرگ بر آمریکا».





ارتش نیجریه هفته گذشته در جنایتی غیرانسانی دست به کشتار بیش از 800 تن از مسلمانان شهر زاریا در این کشور زد. این این جنایت ضد بشری روز گذشته با واکنش ها متفاوتی روبرو شد در حالی که سازمان های بین المللی سکوت معنا داری در خصوص این جنایت پیشه کردند ملک سلمان شاه سعودی اما ضمن حمایت از اقدام ارتش نیجریه ان را در راستای مبارزه با تروریسم عنوان کرد.

http://fna.ir/MIKXI4





94/09/27 - 16:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن