تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813314806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی ۴۵ دقیقه ای ذوب آهن و استقلال خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 15:15 عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
در این دیدار رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، مسعود حسن زاده، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان،، علی همام، حجت حق وردی و مهدی رجب زاده برای ذوب آهن بازی می کنند.
برای استقلال خوزستان هم فرناندو خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، عقیل کعبی، رحیم مهدی زهیوی، سیدجلال عبدی، فرشاد جان فزا و روح الله سیف اللهی از ابتدا به میدان می آیند.
این 2 تیم که تا قبل از این دیدار رده های دوم و سوم جدول لیگ را به خود اختصاص داده بودند برای کسب پیروزی و کسب بهترین جایگاه ممکن در پایان نیم فصل نخست به میدان آمدند اما ذوب آهن میزبان بازی را بهتر و هجومی تر از حریف آغاز کرد اما پس از گذشته چند دقیقه خیلی زود بازی افت کرد و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود.
در دقیقه 20 بازی روی یکی از حملات استقلال خوزستان حکیم نصاری از فاصله 40 متری شوتی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن