تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820835516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب های اجتماعی دشمن اصلی شکوفایی و تعالی زنان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد رشت، معضلات اجتماعی را تهدید کننده سلامت خانواده و زنان دانست و گفت: آسیب های اجتماعی دشمن اصلی شکوفایی و تعالی زنان هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، زهره رحمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد رشت در نشست بانوان فرهیخته دانشگاهی با استاندار گیلان که امروز( 26 آذر) در سالن اجتماعات شهید انصاری استناداری گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: معضل اصلی در جامعه و به طور خاص در گیلان وجود آسیب های اجتماعی متعدد و مکرر مانند اعتیاد، طلاق و خشونت خانگی، فرار از خانه، کودک آزاری و خودکشی است.
این حقوقدان خاطرنشان کرد: معضلات و آسیب های اجتماعی تهدید کننده سلامت خانواده و زنان بوده و موجب تضعیف بنیان خانواده می شود.
 رحمانی، آسیب های اجتماعی را از دشمنان اصلی شکوفایی، آزادی و تعالی زنان دانست و گفت: معضلات اجتماعی در تضاد با اهداف اصلی حقوق بشر و شهروندی است.
وی با بیان اینکه مقوله امنیت اجتماعی زنان از اهمیت درجه اول برخوردار است، گفت: امنیت اجتماعی از شاخصه های کلیدی زندگی افراد جامعه محسوب می شود.
 این استاد دانشگاه اذعان داشت: امنیت اجتماعی اطمینان خاطری است که براساس آن، زن در جامعه ای که زندگی می کند نسبت به حفظ جان، آبرو و منافع مادی و معنوی خود حراسی نداشته باشد.
وی تاکید کرد: فقدان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
آسیب های اجتماعی دشمن اصلی شکوفایی و تعالی زنان هستند






پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن