تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820598981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظلومی: منصور پورحیدری دیروز اشک من را درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پرویز مظلومی مظلومی: منصور پورحیدری دیروز اشک من را درآورد

ورزش> لیگ برتر؛
مظلومی: منصور پورحیدری دیروز اشک من را درآورد
سرمربی استقلال درباره آخرین وضعیت منصور پورحیدری گفت: همه بچه ها ناراحت وضعیت ایشان بودند جای او واقعا خالی بود منصور خان می گفت هر طوری هست می خواهم فردا روی نیمکت بنشینم و اشک من را درآورد.



  نسخه چاپی بانک ورزش - پرویز مظلومی پس از پیروزی تیمش مقابل صبا اظهار داشت: واقعیت این است که بیش از 70 دقیقه با یک نفر کمتر بازی کردن کار سختی است. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. نمی دانم حق بازیکن تیم ما بود اخراج شودیا خیر. امافشار زیادی به تیم ما وارد شد و بازیکنان زحمات زیادی برای رسیدن به این سه امتیاز کشیدند.   او در ادامه افزود: این باخت چیزی از ارزش های صبا کم نمی کند ولی بچه های ما شایسته کسب این سه امتیاز بودند.   سرمربی استقلال علت کم گل بودن این بازی خاطرنشان کرد: بازیکن ما که اخراج شد برنامه های ما بهم ریخت ما همیشه فوتبال تهاجمی بازی می کنیم مجبور بودیم به خاطر 10 نفره شدن عقب بکشیم. تیم حریف هم مهره های هجومی به بازی آورد.   او درباره جوانگرایی اش در این بازی افزود: بازیکن تیم ملی جوانان امید نورافکن را به بازی آوردیم و از او راضی هستم. بازیکنان باتجربه مثل برهانی و طالب لو خیلی به جوانان تیم ما کمک می کنند و عصای دست  من هستند تیم ما جوان هست. من انتظار کسب سهمیه را داشتم اما الان دور از انتظار نتیجه گرفتیم و از آنها تشکر می کنیم.   مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: می خواستیم از پروپیچ و برهانی استفاده کنیم اما 10 نفره شدن باعث شد از بازیکنان جوان که دوندگی بیشتری دارند استفاده کنیم به بچه ها در کار دفاعی هم خسته نباشید می گویم که یک فرصت جدی هم به تیم  حریف ندادند.   سرمربی استقلال درباره آخرین وضعیت منصور پورحیدری گفت: همه بچه ها ناراحت وضعیت ایشان بودند جای او واقعا خالی بود منصور خان می گفت هر طوری هست می خواهم فردا روی نیمکت بنشینم و اشک من را درآورد. او سفارش کرد که بچه ها اگر  می خواهند من خوب شوم بازی را ببرند. پزشکان بیمارستان ایران مهر نهایت همکاری را انجام دادند و نهایت تشکر را دارم. لخته ای در سر ایشان ایجاد شده بود که خدا را شکر پزشکان اعلام کردند به عمل  جراحی نیازی نیست و با دارو مشکل حل خواهد شد.   مظلومی در پایان گفت: 90 دقیقه کنار زمین از ابتدا ایستاده ایم و این چند دقیقه ای که برای مصاحبه می آییم خستگی را دو چندان می کند ولی من هرگاه هم که ببازم باز هم برای مصاحبه می آیم.



۲۶/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن