تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه کمیته تحقیق و پژوهش شبستر برگزار شد/پژوهشگران برتر تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آذربایجان شرقی; جلسه کمیته تحقیق و پژوهش شبستر برگزار شد/پژوهشگران برتر تجلیل شدند جلسه کمیته تحقیق و پژوهش منطقه شبستر با حضور معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ آذر ساعت 09:18

خبرگزاری پانا+جلسه کمیته تحقیق و پژوهش منطقه شبستر برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،صمد صمدیان در جمع اعضای کمیته پژوهش و معلمان پژوهنده منطقه شبستر از افزایش 6 برابری سهم ایران از موثرترین تولیدات علمی دنیا در یک دهه گذشته خبر داده و گفت: ایران در بین کشورهای مختلف جهان از نظر تولید علم در سال 93 ، حایز رتبه 22 بوده و بر این اساس در سال گذشته 1/5 درصد کل علم جهان در ایران تولید شده است. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل هم چنین افزود: رتبه علمی به لحاظ کمی و کیفی که یکی از شاخص های اصلی عملکرد و جایگاه علمی هر کشور به شمار می آید و میزان تولید علم در ایران در سالهای گذشته همواره رو به رشد بوده است.
وی با بیان اهمیت اقدام پژوهی (پژوهش در عمل) خاطر نشان ساخت: بی شک اقدام پژوهی مجهز نمودن معلمان به بینش علمی و انجام پژوهش است تا اینکه معلمان تولید اندیشه نمایند و از آن در جهت بهبود وضع کلاس درس و مدرسه استفاده‌های لازم را به عمل آوردند. صمدیان افزود: اگر بخواهیم آموزش و پرورش به جایگاه والای خود برسد، راهی به جز پرداختن به حوزه پژوهش به معنی اعم کلمه نداریم. وی تاکید کرد: ما در آموزش و پرورش به دنبال پژوهش های بنیادی و آکادمیک دانشگاهی نیستیم، چرا که علاوه بر زمان بر و هزینه بر بودن، برنامه ریزی ها به این سمت و سو نیست و پژوهش ها در آموزش و پرورش بایستی راهکارهای لازم و عملیاتی را برای رفع موانع و مشکلات این حوزه ارائه نماید. معاون پژوهشی اداره کل با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در دنیا گفت: کشور های پیشرفته دنیا بیش از 4% بودجه خود را در امر تحقیق و پژوهش صرف می کنند این درحالی است که در کشور ما 2/5 درصد به این مهم اختصاص داده می شود. وی اضافه کرد: آموزش و پرورش بهترین مکان برای نهادینه نمودن امر تحقیق و پژوهش است و معلمین بعنوان الگوهای رفتاری در این بحث اهمیت ویژه ای دارند. معاون پژوهشی اداره کل تاکید کرد: هر روز هر نوع گفتار، رفتار و کردار دانش آموزان خاص می تواند زمینه یک کار پژوهشی را بوجود آورد در صورتیکه معلم با نگاه نقادانه و پژوهشی در جستجوی راه حلی برای برطرف نمودن آن باشد. سرتیپی مدیر آموزش و پرورش شبستر هم در این جلسه ضمن بیان گزارش اجمالی از تعداد فرهنگیان، دانش آموزان و معلمین پژوهنده منطقه به بیان فعالیتها و اقدامات آموزش و پرورش منطقه در هفته پژوهش پرداخت. گفتنی است که در پایان این جلسه از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش منطقه تجلیل شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن