تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومنی: از این که بازی نمی‌کنم ناراحتم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مومنی: از این که بازی نمی‌کنم ناراحتم
شنیده می‌شود مهاجم نفت‌تهران که امسال با بدشانسی به او فرصت بازی نرسید، از استقلال تهران پیشنهاد دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد پیروزی مقابل فولادخوزستان در هفته چهاردهم در رقابت‌های لیگ برتر و بهتر شدن شرایطشان گفت: من فکر می‌کنم از اول فصل تا الان بدشانسی‌های زیادی آورده‌ایم و در حال حاضر هم که یک تیم بازیکن مصدوم داریم و این قضیه باعث شده از بعضی از نفرات کمتر استفاده شود و بیشتر به جوان‌ها بازی برسد. در بازی با فولاد هم شرایط سخت بود اما بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و خوب کار کردند و توانستیم ببریم. کادرفنی دارد تمام تلاشش را می‌کند تا روندمان خوب شود. البته متاسفانه مصدومانمان هنوز نرسیده‌اند ولی امیدوارم بازی خوبی مقابل سایپا در ورزشگاه تختی انجام دهیم.

او در مورد دیدار با سایپا ادامه داد: من فکر می‌کنم از گلر سایپا گرفته تا فورواردشان همه باتجربه هستند و دو، سه بازیکن جوان بیشتر ندارند. بازی سختی داریم اما کادرفنی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده و ما به پیروزی در این دیدار خوشبین هستیم و برای برد می‌رویم. اگر در زمین باشم که به تیمم کمک می‌کنم اگر نباشم دعا می‌کنم.

این بازیکن که قبل از فصل تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان خواهانش بودند شنیده می‌شود در لیست پرویز مظلومی جا دارد. وی در این باره می‌گوید: من هم تازه امروز این خبر را شنیده‌ام و شاید مدیربرنامه‌ام خبر داشته باشد البته فعلا با او حرف نزده‌ام. من با باشگاه نفت قرارداد دارم ولی از طرفی بازی به من نمی‌رسد و گویا کادرفنی به من اعتماد ندارد. من فکر می‌کردم می‌توانستم در نفت تهران موفق باشم اما رویاهایی که در ذهن ساخته بودم خراب شد. امیدوارم هر اتفاقی که در ادامه قرار است بیافتد به فوتبال و آینده‌ام لطمه وارد کند. شرایطم از لحاظ فوتبالی سخت شده و فکر می‌کنم که به من اعتقادی ندارند و به همین دلیل به من اعتمادی نشد. اگر قرار است اینطور باشد همه چیز را به باشگاه می‌سپارم که شاید بتوانم جدا شوم.

وقتی از مهاجم نفت تهران سوال شد پشیمان نیست که از استقلال خوزستان که امسال شرایط خوبی دارد و فعلا صدرنشین لیگ برتر است جدا شده پاسخ داد: اول‌های فصل که من داشتم به نفت تهران می‌آمدم شرایط استقلال خوزستان معلوم نبود و صحبت از واگذاری این تیم شده بود و قرار بود تیم‌داری کند اما من همان موقع در مصاحبه‌ام با شما گفتم که من از مربی، کادرفنی، مسوولان باشگاه و مدیریت راضی هستم و آنها بی‌نظیر هستند و از لحاظ روحی و مالی امکانات عالی است. بنابراین تصمیم گرفتم راهی نفت تهران شوم که در اینجا متاسفانه در بازی‌های آسیایی و لیگ به من بازی نرسید و مثلا وقتی یک بازیکن 5 بازی بیرون می‌نشیند و یک بازی به میدان می‌رود، نباید انتظار صددرصد از او داشت. به هرحال من هم دلم می‌خواهد پولی که به دست می‌آوردم حلال باشد ولی امسال نه از لحاظ فوتبالی توانستم به تیمم کمک کنم نه به خودم. امیدوارم در ادامه فصل خوبی را داشته باشم و شرایطم بهتر شود. به نوبه خودم آقای منصوریان را از لحاظ شخصیتی دوست دارم ولی از اینکه به من بازی نرسیده، ناراحت هستم.

مهدی مومنی نفت تهران

ارسال به تلگرام


18:11  1394/09/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن