تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائرسرای آذربایجان غربی در مشهد تا پایان امسال کلنگ زنی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مسئول زائرسرای استان آذربایجان غربی گفت: زائر سرای این استان در مشهد تا پایان سال ۹۴ بعد از طی مراحل قانونی کلنگ زنی می شود.
قادر احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه ، با اشاره به روند ساخت زائر سرای استان آذربایجان غربی تا پایان سال 94 اظهار داشت: تمامی کارهای زائر سرای استان آذربایجان غربی انجام شده و بعد از طی مراحل قانونی کلنگ زنی آن انجام می شود.
وی افزود: اسفند سال 91 جلسه ای با حضور مدیران ارشد استان تشکیل شد که در ان برنامه ساخت زائر سرا پایه ریزی شد و هیئت امنای زائر سرای استان آذربایجان غربی با دستور و ریاست حجت الاسلام سیدمهدی قریشی و با تکیه بر کمک های مردمی تشکیل شد.
مسئول زائرسرای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: یک قطعه زمین در خیابان وحدت مشهد به طور رایگان از طرف شهرداری ثامن در اختیار هیئت امنا قرار گرفت و در پی آن یک قطعه دیگر با قیمت 800 میلیون تومان خریداری شد و در حال حاضر مساحت کل زائر سرا 708 متر و زیر بنای آن 570 متر است.
احمدی افزود: نقشه برداری و نقشه کشی ساختمان به اتمام رسیده که در 6 طبقه احداث می شود و در هر طبقه 26 نفر را می توان اسکان داد که این ظرفیت را می توان دو برابر نیز کرد.
وی با اشاره به حامیان مالی احداث زائر سرای آذربایجان غربی افزود: شهردار ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
زائرسرای آذربایجان غربی در مشهد تا پایان امسال کلنگ زنی می شود






پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن