تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای ۵ فقره جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت صومعه سرایی


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: در قالب طرح پیوند آسمانی ۵ فقره جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت این شهرستان اهدا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا امروز(25آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ازدواج یک امر مهم و ضروری در دین مقدس اسلام و یکی از مهمترین مراحل تکامل انسان است.
وی با بیان اینکه ازدواج بعد از متولد شدن مهمترین واقعه انسان محسوب می شود، افزود: اسلام با درنظر گرفتن نیازهای واقعی و طبیعی انسان از یک سو و با عنایت به مسائل فرد و اجتماع از طرف دیگر ازدواج را به عنوان بهترین راه و مناسب ترین شیوه رشد و تکامل انسان برگزیده است.
فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: در اهمیت ازدواج پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده اند:«کسی که ازدواج کند نیمی از دین خود را حفظ کرده است».
محمدی با بیان اینکه حوزه کوثر بسیج خواهران طرحی را به عنوان پیوند آسمانی از ابتدای سال 94 تا پایان امسال در دستور کار خود انجام داده است، تصریح کرد: هدف از این طرح کمک به امر خیر و خداپسندانه ازدواج جوانان نیازمند و تامین جهیزیه برای شروع زندگی مشترک و آبرومند آنها است.
وی خاطرنشان کرد: حوزه کوثر با مشارکت خیرین شهرستان صومعه سرا و کمک ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
اهدای ۵ فقره جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت صومعه سرایی






چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن