تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کل جدید مالیاتی برنامه های این سازمان را اعلام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پول نیوز: تقوی نژاد استفاده از ابزارهای الکترونیکی را در سازمان مالیاتی ضروری دانست و گفت: ما باید از دستگاه های مختلف مانند قوه قضائیه و مجلس برای استفاده این ابزارهای الکترونیکی کمک بگیریم.
پول نیوز -رئیس کل جدید سازمان امور مالیاتی برنامه های در دستور کار این سازمان را اتمام طرح جامع مالیاتی، ایجاد شفافیت مالی، تکمیل مالیات های مستقیم، فرهنگ سازی مالیاتی و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد.
به گزارش گروه دارایی و مالیاتی پول نیوز ، «سیدکامل تقوی نژاد» در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود در جمع خبرنگاران افزود: باید بتوانیم با فرهنگ سازی و ایجاد اعتماد بین مردم و سازمان امور مالیاتی، مالیات را از مردم دریافت کنیم و آنها را به صورت صحیح در فرایندهای زیرساختی که سبب رشد اقتصادی می شود، به کار ببریم.
وی ادامه داد: مردم باید با سازمان امور مالیاتی آشتی کنند و این امر فقط از طریق فرهنگ سازی درست امکان پذیر است.
تقوی نژاد استفاده از ابزارهای الکترونیکی را در سازمان مالیاتی ضروری دانست و گفت: ما باید از دستگاه های مختلف مانند قوه قضائیه و مجلس برای استفاده این ابزارهای الکترونیکی کمک بگیریم.
وی درباره رقم مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال آینده گفت: قانون بودجه سال 1395 در حال ... [ مشاهده متن کامل خبر در پول نیوز ]
رئیس کل جدید مالیاتی برنامه های این سازمان را اعلام کرد






چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پول نیوز]
[مشاهده در: www.poolnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن