تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دوره جوانگرایی درمجلس خبرگان با ورود سید حسن خمینی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آغاز دوره جوانگرایی درمجلس خبرگان با ورود سید حسن خمینی
روز نو : یک عضو شورای مرکزی بنیاد باران گفت: قاطبه نیروهای اصیل، ریشه دار و شناخته شده انقلاب، صرف نظرازتعلق جناحی ازورود آیت الله سید حسن خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان استقبال خواهند کرد.


حسن رسولی درگفت و گو با خبرنگار نواندیش دربیان تاثیرگزاری ورود آیت الله سید حسن خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان این حضوررا دارای دو پیام روشن خواند وخاطرنشان کرد: بالا بودن متوسط سنی اکثرنمایندگان مجلس خبرگان رهبری طی دوره های اخیر به گونه ای بوده که متاسفانه حدود ده تا پانزده نفر از اعضای این مجلس به رحمت ایزدی پیوسته اند و حضور سید حسن خمینی در این عرصه تغییراتی را ایجاد خواهد کرد.


وی ورود سید حسن خمینی به مجلس خبرگان را آغاز مرحله جوانگرایی در مجلس خبرگان دانست و اظهار کرد: با پیشقدمی ایشان سایر فقها و مجتهدین نسل های دوم انقلاب نیز برای حضور درمجلس خبرگان تشویق و ترغیب می شوند و ازاین طریق درترکیب سنی مجلس خبرگان آینده شاهد آغاز موج جوانگرایی خواهیم بود.


رسولی با مورد توجه قراردادن دیگر پیام حضور آیت الله سید حسن خمینی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان گفت: برای اولین بارازحلقه اول بیت حضرت امام خمینی(ره) چهره هایی دراین حد و اندازه برای ورود به یکی ازمهم ترین ارکان سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی می کنند که بایستی آن را به فال نیک گرفت.


وی ادامه داد: پیش بینی می کنم قاطبه مردم درحوزه انتخابیه ای که حاج حسن آقا ازآنجا کاندیدا خواهد شد ( که به احتمال زیاد تهران است) رای بالایی به یادگار امام خواهند داد و درهمین راستا یاد و خاطره رهبرکبیر انقلاب نیزگرامی داشته می شود.


وی با بیان اینکه همزمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان تاثیر و تاثر این دو رویداد را به همراه خواهد داشت اظهار کرد: ورود آیت الله سید حسن خمینی به این عرصه مشارکت جدی تر درهر دو انتخابات را به دنبال دارد.


وی با مورد توجه قراردادن جایگاه سید حسن خمینی و با بیان اینکه وی درآینده سیاسی کشوراز نقش و وزن اثربخش و کم نظیری برخوردارخواهند بود گفت: ایشان علاوه بر مراتب علمی وفقهی که دارند به دلیل جوان بودن و به همراه داشتن شان و اعتبار و منزلت اجتماعی بیت شریف حضرت امام خمینی (ره) این دوره از انتخابات را از دوره های قبل آن متمایز خواهند کرد.


رسولی استقبال جناح های سیاسی از ورود سید حسن خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان را حائزاهمیت دانست و اظهار کرد: پس از اعلام آمادگی ایشان برای ورود به این عرصه، چهره های ریشه دارو شناخته شده اصلاح طلب و اصولگرا مشفقانه ازاین موضوع استقبال کردند.


وی ادامه داد: آن بخش که این اعلام آمادگی را مغایر با اهداف و برنامه های سیاسی خود می دانند در ادامه برخوردهای نامناسبی که پیش از این با ایشان و بیت شریف امام در مراسمی همچون سالگرد ارتحال حضرت امام داشتند این حضور را مورد هجمه و حمله قرار دادند که من فکر می کنم این مخالفت ها و احیانا تخریب ها  که در آینده شاهد خواهیم بود تحت تاثیر میزان نفوذ سیاسی و نقش تعیین کننده آیت الله سید حسن خمینی در عرصه سیاسی کشور قرار خواهد گرفت و درنتیجه وزنی نخواهد داشت.


رسولی گفت: وزن این مخالفت ها درجناح اصولگرا سنگین نیست و قاطبه نیروهای اصیل  و ریشه دارو شناخته شده انقلاب، صرف نظرازتعلق جناحی در ورود ایشان که به صورت مستقل خواهد بود ازاین حضور به گرمی استقبال خواهند کرد واظهارنظرهای افراطیون دراین مسیر تاثیری نخواهد داشت.




تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن