تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین تنیسور ملی پوش تاریخ گیلان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نخستین تنیسور ملی پوش تاریخ گیلان معرفی شد استان‌ها > گیلان - تنیسور نوجوان گیلانی برای نخستین بار در تاریخ تنیس استان به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، حسین مهر ثابت با اعلام این خبر به روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان گفت : رهام عباسی 14 ساله توانست در سه دوره انتخابی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران با برتری مقابل تمامی حریفان خود به عضویت تیم ملی درآید و عنوان نخستین ملی پوش تاریخ تنیس گیلان را به خود اختصاص دهد . رئیس هیئت تنیس گیلان افزود: این نوجوان گیلانی بهمراه تیم ملی به رقابتهای آسیایی که اسفند ماه امسال در سریلانکا برگزار میشود حضور می یابد .
وی گفت : امیدواریم رهام عباسی با حمایت مسئولان و ایجاد شرایط مناسب در اردوها و تمرینات داخلی استان بتواند نخستین مدال آور گیلانی تنیس در آسیا هم باشد.
مهر ثابت خاطر نشان کرد : سعی داریم با کمک گرفتن از بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان گیلان که همیشه یار و یاور ما بوده ، نفرات بیشتری را از طریق طرحهای استعدادیابی به تیمهای ملی تنیس معرفی کنیم .

کلید واژه ها: استان گیلان - وزارت ورزش و جوانان -




چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:54:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن