تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظهر امروز سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر در خرم‌آباد افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ظهر امروز
سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر در خرم‌آباد افتتاح شد
ظهر امروز سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر در خیابان 17 شهریور خرم‌آباد افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر در خرم‌آباد افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر با حضور شهردار خرم‌آباد، فرماندار و اعضای شورای شهر این شهرستان و همچنین خانواده این شهید بزرگوار در خیابان 17 شهریور خرم‌آباد افتتاح شد.
یحیی عیدی بیرانوند در آیین افتتاح سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر در خصوص وظایف شهرداری اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری تشکیل اتاق فکر، مشورت و برگزاری جلسات تعاملی است.
وی افزود: متاسفانه تاکنون شهرداری خرم‌آباد به دلایل مختلفی سالن مناسبی جهت برگزاری جلسات مشورتی نداشته است که خوشبختانه امسال این سالن طراحی و ساخته شد.
شهردار خرم‌آباد با تاکید به اینکه نگاه شهرداری بیشتر به سوی ورزش‌های همگانی است، تصریح کرد: باید ورزش‌های خانوادگی، پیاده‌روی، کوهنوردی و دوچرخه‌سواری در شهر توسعه یابد تا عموم مردم به سمت ورزش گرایش پیدا کنند.
این مسئول سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر را به جامعه ورزشی تقدیم کرد و گفت: امیدوار هستیم که همه افراد از این سالن بهره کافی را ببرند.
لازم به ذکر است که ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر با زیربنای 750 متر و با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان در خیابان 17 شهریور شهرستان خرم‌آباد با همت شهرداری بازسازی و تجهیز شده است.
این سالن ورزشی شامل سالن‌های متفاوتی اعم از کشتی، ایروبیک، بدنسازی و ژیمناستیک همراه به کامل‌ترین و به روزترین تجهیزات روز دنیا است.
انتهای پیام/2304/ع20

http://fna.ir/YTGTPC





94/09/25 - 15:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن