تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از ۱۱۵ بیمار دیالیزی در بندرعباس وجود دارد/ ۱۷ مرکز دیالیز در استان هرمزگان در حال فعالیت است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: کارشناس مرکز بهداشت و سلامت استان هرمزگان اظهار کرد: بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با داشتن 21 دستگاه دیالیز به 115 بیمار دیالیزی ارائه خدمت می نماید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از پایگاه خبری زنان استان هرمزگان ؛رقیه خارا ، کارشناس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: کلیه ها یکی از شگفت انگیز ترین اعضا بدن هستند که باعث تولید هورمون ، فیلترکردن خون ، جذب مواد معدنی ، تولید ادرار و حفظ تعادل محیط اسیدی و قلیایی بدن می شوند .
وی افزود: زمانی که بر اساس عوامل مختلف مانند فشار خون بالا دیابت نوع 2 ، کم تحرکی ، استعمال دخانیات و استفاده از داروهای مختلف عملکرد کلیه ها تضنعیف می شود به آن نارسایی کلیه می گویند و برای اینکه فرد بتواند به حیات خود ادامه دهد دیالیز جایگزین آن می شود تا از این طریق وظایف و مسئولیت های طبیعی کلیه های از کار افتاده بدن را بر عهده بگیرد.
خارا یکی از مهم ترین وظایف کلیه ها را خارج کردن مواد زائد از بدن و تنظیم آب بدن دانست و خاطر نشان کرد: زمانی که این عملکرد دچار اختلال شود مواد زائد در بدن بیمار تجمع یافته که باعث بروز برخی از علائم و ناراحتی ها در فرد می گردد .
این کارشناس سلامت تصریح کرد: بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال حاضر با ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن