تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813497289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف خودروی حامل عضو مجلس خبرگان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تصادف خودروی حامل عضو مجلس خبرگان
خودروي حامل آيت‌الله معلمي در جاده مياندورود با خودرويي که در حال تردد ممنوع به‌صورت دنده عقب بود، برخورد شديدي کرد.
آفتاب : مسئول تيم حفاظت عضو خبرگان رهبري گفت: خودروي حامل آيت‌الله معلمي در جاده مياندورود با خودرويي که در حال تردد ممنوع به‌صورت دنده عقب بود، برخورد شديدي کرد.

 به گزارش فارس، سعيد شريفي اظهار کرد: شب گذشته که حضرت آيت‌الله علي معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري براي شرکت در مجمع عالي بسيج، از فرودگاه دشت‌ناز به مقصد مشهد مقدس پرواز داشتند و قبل از رسيدن به فرودگاه دچار سانحه رانندگي شدند.
 
وي افزود: خودروي حامل آيت‌الله معلمي در جاده مياندورود با خودرويي که در حال تردد ممنوع به‌صورت دنده عقب بود، برخورد شديدي کرد.
 
مسئول تيم حفاظت عضو خبرگان رهبري گفت: الحمدلله اين حادثه خسارت جاني جدي براي ايشان و تيم همراه نداشت ولي به‌ دليل آسيب‌ديدگي شديد خودرو، آيت‌الله معلمي نيز که دچار کسالتي جزئي شدند، با خودرويي ديگر عازم فرودگاه شده و هم‌ا کنون در مشهد مقدس حضور دارند و حال عمومي ايشان نيز مساعد است.



تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن